اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظلومی:پرسپولیس را به هیچ وجه دست‌ِکم نمی‌گیریم/ استقلال حتما برای برد به زمین می رود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:درست است که پرسپولیس بعد از فینال آسیا 3 بازی پشت هم مساوی کسب کرده ولی آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

مظلومی:پرسپولیس را به هیچ وجه دست‌ِکم نمی‌گیریم/ استقلال حتما برای برد به زمین می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در خصوص شرایط تیم استقلال قبل از دربی 94 اظهار داشت: مردم منتظر این بازی هستند و امیدوارم  همه شاهد یک بازی خوب باشند. 

وی افزود: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و صدرنشینی از نظر روحی و روانی به ما کمک کرده است. تمام تلاش ما در این روزها این بود که بازیکنانمان آرامش داشته باشند و وارد حاشیه نشوند. آرامش مساله خیلی مهمی است و این موضوع را در این سالهایی که در دربی حضور داشتم تجربه کردم.

سرپرست تیم استقلال که با رسانه این باشگاه صحبت می کرد تاکید کرد: با تمام احترام به رقیب به دنبال 3 امتیاز هستیم و آماده این بازی بزرگ هستیم. با تمام احترام به رقیب به دنبال پیروزی و ادامه صدرنشینی هستیم تا فاصله را در صدر جدول با رقبا بیشتر کنیم.حریف تیم خوبی است و درست است که پرسپولیس بعد از فینال آسیا 3 بازی پشت هم مساوی کسب کرده ولی آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

مظلومی خاطرنشان کرد:بازیکنان ما تلاش می‌کنند هواداران را خوشحال کنند. کادر فنی ما آنالیز خوبی کرده‌اند و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده اند، امیدوارم بازیکنان ما با آرامش کار کنند. ما حتما دنبال برد در بازی فردا هستیم و مطمئن باشید دست پر از زمین خارج می‌شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول