اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

جدیدی نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا شد

فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را بعنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرد.

جدیدی نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن 7 عضو این شورا، روز 23 فروردین ماه 1400 در خلال رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می شود.

فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را به عنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد. جدیدی همچنین نامزد پست دبیرکلی شورای کشتی آسیا خواهد شد.

عباس جدیدی در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، بنده برای انجام ملاقاتی دوستانه به فدراسیون کشتی دعوت کرد و در آنجا به من اعلام کرد که من را بعنوان نماینده ایران برای انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: در واقع من در عمل انجام شده قرار گرفتم اما با توجه به اینکه همه ی ما به کشتی کشور دین داریم، وظیفه خود می دانم که تمام تلاشم را برای اعتلای ورزش ملی کشور انجام دهم.

جدیدی خاطرنشان کرد: قصد دارم به عنوان دبیرکل شورای کشتی آسیا کاندیدا شوم چراکه این پست یک سمت اجرایی می باشد و می توانم به کشتی کشورم کمک کنم.

دارنده مدال های نقره المپیک و طلای جهان اظهار داشت: دوست دارم به کشتی کشور کمک کنم و اثرگذار باشم و قطعا در صورت انتخاب شدن تمام سعی خود را برای اعتلای کشتی ایران خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول