اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اوجاقی: ووشوی پارس جنوبی چشم به سکوی لیگ ندارد

سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: قطعاً تیم ما برای قهرمانی یا نایب قهرمانی بسته نشده و چشم به کسب سکو ندارد.

اوجاقی: ووشوی پارس جنوبی چشم به سکوی لیگ ندارد

امیر اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه تیم ووشوی پارس جنوبی در لیگ از ورزشکاران بومی خود استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات امسال لیگ باشگاه‌های کشور قصد داریم از نفرات جدید و ذخیره‌های سال قبل تیم‌مان استفاده کنیم. بیشتر از 95 درصد از نفرات تیم ووشوی پارس جنوبی تازه وارد، بازیکنان بومی عسلویه و شهرهای اطراف هستند. نفرات ذخیره پارسال هم در تیم‌مان خواهند بود تا در کنار این بازیکنان با تجربه پارس جنوبی، ووشوکاران جدید هم آموزش ببینند و از تجربیات آنها بهره ببرند.

وی افزود: بازیکنان امسال تیم ووشوی پارس جنوبی معروف و مشهور نیستند. این نفرات جویای نام و جوان برای حضور در مسابقات لیگ انگیزه دارند. 

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی درباره اینکه امسال شانس زیادی برای حضور در جمع تیم‌های برتر مسابقات لیگ ندارند، عنوان کرد: قطعاً تیم ما برای قهرمانی یا نایب قهرمانی بسته نشده است و چشم به کسب سکو ندارد. چون همه بچه‌های ملی‌پوش و با تجربه که پارسال در تیم‌مان بودند و سالها با آنها کار کرده بودیم به دانشگاه آزاد، پاس و تیم‌های دیگر رفتند.

اوجاقی در مورد شروع اردوهای تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: برای نفراتی که اسامی‌شان را به باشگاه داده‌ام تا به عضویت تیم دربیایند، برنامه تمرینی آنلاین در نظر گرفته‌ایم تا خودشان را به آمادگی مدنظر کادر فنی برسانند. به احتمال زیاد اولین مرحله اردو آمادگی‌ بازیکنان‌مان، یکم تا هفتم بهمن ماه در عسلویه برگزار خواهد شد. تست‌  PCR نفرات، اعضای تیم و کادر فنی در این شهر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول