اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سفر عجیب رئال در برف و بوران / عصبانیت مادرید از تصمیم لالیگا

بامداد امروز رئال مادرید در شرایط سخت آب و هوایی مجبور به پرواز شد و توانست پس از 4 ساعت به مقصد برسد.

سفر عجیب رئال در برف و بوران / عصبانیت مادرید از تصمیم لالیگا

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته هجدهم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه «السادار» میهمان اوساسونا است. رئال مادرید در میان برف و بوران مجبور به پرواز شد و پس از 4 ساعت معطلی و مسافرت استرس‌زا به پامپلونا رسید.

خبرنگاران مادریدی گزارش دادند که تمام پروازها لغو شده‌ بود ولی لالیگا اجازه نداد که سفر مادرید به فردا موکول شود و مسابقه به تعویق افتد. خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار مشهور لاسکتا و ال‌چیرینگیتو نوشت که سران رئال به دلیل لغو نشدن این مسابقه به شدت عصبانی شدند. آنها 4 ساعت معطل شدند و هواپیما به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز و تیک‌آف کردن نبود.

آنها با این شرایط به پامپلونا رسیدند ولی هنوز مشخص نیست که بازی امشب برگزار می‌شود یا به دلیل شرایط عجیب آب و هوایی این مسابقه لغو خواهد شد.

جالب اینجاست که این موضوع در رسانه‌های اسپانیایی از روز چهارشنبه گفته شده بود و مسئولان هواشناسی و خبرنگاران در خصوص این اتفاق هشدار داده بودند. باید دید آیا امشب جدال رئال مادرید و اوساسونا برگزار می‌شود یا خیر. مادرید پنج‌شنبه باید با اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر مالاگا رقابت کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول