اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در مازندران به سرپرست شهرداری ساری/ عبرت بگیرید و اصلاح کنید

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به سرپرست شهرداری ساری گفت: وارد جریاناتی که منجر به عزل شهردار سابق شد، نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فسادها، اصلاح لازم را انجام دهید. افزود: یکی از مواردی که انسان‌ها را به خطا و اشتباه می‌برد سیاسی کاری است،

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در مازندران به سرپرست شهرداری ساری/ عبرت بگیرید و اصلاح کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با حمیدرضا مرادی سرپرست جدید شهرداری ساری، خطاب به وی اظهار کرد: شما به آسیب‌های حوزه شهرداری واقف هستید؛ باید سعی کنید خودتان وارد این جریانات نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فسادها، اصلاح لازم را انجام دهید. 

وی گفت: یکی از مواردی که انسان‌ها را به خطا و اشتباه می‌برد سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح‌ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید کارش را برسید و ملاحظات، سلایق و احزاب سیاسی را ظهور و بروز ندهید.

محمدی‌لائینی تاکید کرد: سعی کنید استقلال در کار داشته باشید و آنچه مصلحت است آن را انجام دهید و از مشاوران عاقل و مصلحت‌اندیش استفاده کنید، بیت‌المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت‌المال نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: باید حمایت همه گروه‌ها، اصناف و اقشار را جلب کنید و آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، اگر درگیر منازعات باشیم کار پیش نخواهد رفت‌.

محمدی لائینی گفت: عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید و در عوض به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می‌کنند بها دهید و از آن‌ها استقبال کنید.

وی یادآور شد: آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع هشت شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول