اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| ظهرابی: بازی برابر گچساران بار فنی زیادی نداشت

سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان گفت: بازی بار فنی آنچنانی برای دو تیم نداشت، اما برای ما به نوعی پیش درآمد بود به منظور آمادگی برای دیدار روز جمعه تا بتوانیم نتیجه را سود خودمان رقم بزنیم.

لیگ برتر هندبال| ظهرابی: بازی برابر گچساران بار فنی زیادی نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود ظهرابی در پایان دیدار پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران که با پیروزی شاگردان تمام شد، اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به تیم گچساران باید بگویم که بازی بازی نسبتا متوسطی بود و بار فنی زیادی برای دو تیم نداشت.

وی ادامه داد: تیم گچساران بعد از چندین سال قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ و حضور در لیگ قهرمانان آسیا متاسفانه به دلیل شرایط کنونی نتوانست تیمی که باید و شاید را روانه مسابقات کند و از بازیکنان تیم جوانان و نوجوانان استفاده کرده بود. اما این بازی برای ما خوب بود چون به نوعی پیش درآمد بود برای بازی بعدی و بازیکنان خواسته های ما را نسبتا برآورده کردند. امیدواریم در بازی روز جمعه نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

ظهرابی در خصوص تیم ملی جوانان نیز افزود: تیم ملی جوانان هم تمرینات خود را از 22 دیماه برگزار خواهد کرد اما مشکل اصلی ما نبود بازی تدارکاتی است. اردوی خوبی در اصفهان برگزار کردیم و بازیهای تدارکاتی خوبی انجام دادیم و جا دارد از مدیریت محترم باشگاه سپاهان تشکر کنم. با یاری خدا اگر بتوانیم در چند تورنمنت خیلی خوب حتی در مسابقات داخلی شرکت کنیم می‌توانیم با آمادگی نسبتا خوبی راهی مسابقات آسیایی شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول