اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ساعی: برگزاری مسابقات لیگ برای فدراسیون‌ تکواندو اهمیت دارد/دو تیم خوب را وارد لیگ می کنیم

مدیر فنی تیم تکواندوی بانوان فتح صدر البرز گفت: فدراسیون تکواندو هم با گرفتن مجوزهای برگزاری مسابقات لیگ امسال از ستاد مقابله با کرونا در ورزش، رقابتهای لیگ بانوان را برگزار خواهد کرد.

ساعی: برگزاری مسابقات لیگ برای فدراسیون‌ تکواندو اهمیت دارد/دو تیم خوب را وارد لیگ می کنیم

مهروز ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های برای حضور در مسابقات لیگ تکواندو باشگاههای کشور، اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی، بازیکنان تکواندو از تمرینات و مسابقه عقب افتاده بودند. خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ باشگاههای کشور این نظر را داشتند که مسابقات منحل شود. جلساتی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری بین تیم‌ها انجام شد. فدراسیون تکواندو هم با گرفتن مجوزهای برگزاری مسابقات لیگ امسال از ستاد مقابله با کرونا در ورزش، رقابتهای لیگ بانوان را هم برگزار خواهد کرد. به خاطر کاهش خطر بیماری کرونا، حتماً باید شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات لیگ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تست PCR بدهند.

مدیر فنی تیم تکواندوی بانوان فتح صدر البرز در خصوص شرکت دو تیم از باشگاه فتح صدر البرز در لیگ تکواندو بانوان باشگاههای کشور، عنوان کرد: برگزاری مسابقات لیگ برای فدراسیون‌ تکواندو اهمیت دارد. در لیگ بانوان تعداد تیم‌ها کمتری اعلام آمادگی کرده بودند به همین منظور مدیران باشگاه فتح صدر البرز به فدراسیون تکواندو پیشنهاد دادند تا در قالب دو تیم خوب وارد لیگ شویم. 

وی افزود: به طور حتم تمامی نفراتی که در دو تیم تکواندوی بانوان فتح صدر البرز و راتاآ حضور خواهند داشت، بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند شایستگی خود را در لیگ به اثبات برسانند.

ساعی در مورد تعداد بازی‌های کمتر در لیگ بانوان نیز خاطرنشان کرد: به این ترتیب مسابقات امسال لیگ تکواندوی بانوان تعداد بازی‌ها کمتر خواهد داشت و کادرفنی تیم ملی تکواندو بانوان کار آسانی برای انتخاب نفرات برتر مسابقات لیگ دارند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول