اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | تنش بالا بین راموس و رئال ؛ مسی جایزه بهترین را برد

مطبوعات اسپانیا در جلد امروز خود در خصوص وضعیت پیچیده تمدید قرارداد راموس با رئال،‌ جایزه مسی و جدال حساس امشب بارسلونا مقابل بیلبائو صحبت کردند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | تنش بالا بین راموس و رئال ؛ مسی جایزه بهترین را برد

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه 17 دی – 6 ژانویه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

موضوع مهم اسپانیا و تیم رئال ، بحث پیچیده تمدید قرارداد راموس با مادرید‌ی‌هاست. با اینکه به نظر می‌رسید کاپیتان با کهکشانی‌ها تمدید می‌کند ولی اخبار در اسپانیا مثبت به گوش نمی‌رسد. (آخرین خبر از موضوع تمدید راموس با رئال را در اینجا بخوانید)

امشب بارسلونا در دیدار معوقه هفته دوم لالیگا میهمان اتلتیک بیلبائو است. جدالی حساس و مهم که می‌تواند سرنوشت آبی‌اناری‌ها را در جدول لیگ اسپانیا رقم بزند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «تنش بالا» را برای اختلاف راموس و سران مادریدی انتخاب کرد. این روزنامه نوشت که رابطه مدافع رئال با باشگاه کمی سرد شده و آنها زاویه دید متفاوتی نسبت به این موضوع دارند.

راموس نمی‌خواهد که مدت قراردادش کم شود و همچنین علاقه ندارد تا از دستمزدش درصدی کاهش یابد.

مارکا همچنین از امکان تعویق انتخابات بارسلونا به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.

آ.اس چاپ مادرید نیز در خصوص تمدید کاپیتان رئال نوشت و تیتر «بن‌بست تمدید قرارداد راموس» را انتخاب کرد. روزنامه مادریدی نوشت که راموس علاقه دارد تا به پیشنهادهای دیگر تیم‌های اروپایی گوش بدهد.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «هدیه پادشاهان» را به روی جلد برد و از جوایز رسانه‌های ایبرکا صحبت کرد. ایبرکا که گروهی از مجموعه‌ای از رسانه‌های اسپانیاست به مسی جایزه بهترین بازیکن بین اللمللی را اهدا کرد. این روزنامه از مسابقه حساس امشب آبی‌اناری‌ها در سن‌مامس صحبت کرد. بارسا با پیروزی در این مسابقه می‌تواند به رتبه سوم جدول لالیگا صعود کند. کومان می‌خواهد پس از برد وایادولید و هوئسکا در خارج از خانه، برابر اتلتیک بیلبائو نیز به برتری دست یابد.

اسپورت در خصوص جایزه مسی از سوی «پرسنا ایبریکا» صحبت کرد و تیتر «ممنون از توجه شما» را به روی جلد برد. مسی جایزه اصلی را برد و رافائل نادال، جایزه ‌بهترین ورزشکار مرد و ژاوی جایزه بهترین اسطوره را از آن خود کرد.


تیتر آ.اس مادریدی، موندو و اسپورت بارسایی به جوایز شب گذشته ایبرکا اختصاص یافت

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول