اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برگزاری نشست تخصصی ستاد بازی های ۲۰۲۰ با فدراسیون قایقرانی و وزنه‌برداری

ی ستاد بازی های ۲۰۲۰ امروز نشست تخصصی با مسئولان فدراسیون های قایقرانی و وزنه‌برداری برگزار کرد.

برگزاری نشست تخصصی ستاد بازی های ۲۰۲۰ با فدراسیون قایقرانی و وزنه‌برداری

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه نشست های تخصصی ستاد بازیهای المپیک 2020، نشست فدراسیونهای وزنه برداری و قایقرانی برگزار شد.
 
در بخش نخست این نشست تخصصی  که با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران، پیمان فخزی، علیرضا رحیمی، محسن رضوانی، فرید فتاحیان و علی رغبتی ( نماینده وزارت ورزش ) و رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه سرمربی تیم ملی برگزار شد، در ابتدا گزارشی از برنامه های فدراسیون وزنه برداری در راستای کسب سهمیه المپیک توسط رئیس و سرمربی تیم ارائه شد. 

در ادامه مسئولان ستاد بازیهای المپیک 2020ضمن اعلام حمایت های مالی این ستاد برای حضور هر چه بهتر و موفق تر در رویدادهای پیش رو جهت  کسب سهمیه و بازیهای المپیک، در خصوص مشکلات پیش رو جهت کسب سهمیه در وزن 96 کیلو گرم دغدغه های خود را اعلام کردند و خواستار توجه بیشتر فدراسیون در این خصوص شدند. 

در بخش بعدی نشست تخصصی اعضای ستاد بازیهای 2020 با رئیس و سرمربیان تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی  برگزار شد.

در ابتدا گزارشی از برنامه های فدراسیون در راستای کسب سهمیه المپیک توسط رئیس فدراسیون  ارائه  شد و پس از آن در خصوص نحوه اجرای برنامه های پیش بینی شده در این گزارش بحث و تبادل نظر میان اعضا ستاد و مسئولین فدراسیون صورت گرفت. مسئولین فدراسیون قایقرانی در همین نشست احتمال کسب سهمیه بازیهای المپیک  را 100 درصد اعلام کردند.

در پایان مسئولین ستاد از مجموع بررسی های صورت گرفته در برگزاری اردوهای منسجم  در فدراسیون قایقرانی و پیشرفت برنامه های تدوین شده اعلام رضایت کردند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول