اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خودروی207 دست متهمان پرونده سرقت را روکرد/دستگیری باند سرقت از باغ ویلاهای اطراف 2روستا در مشهد

دربسته خبری ۳ خبر با عناوینی همچون خودروی207 دست متهمان پرونده سرقت را روکرد، دستگیری باند سرقت از باغ ویلاهای اطراف 2روستا در مشهد و محدودیت ترددهای شهری ساعت 21تا 4بامداد لغو نشده است را در بسته خبری امشب می خوانید.

خودروی207 دست متهمان پرونده سرقت را روکرد/دستگیری باند سرقت از باغ ویلاهای اطراف 2روستا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دربسته خبری ۳ خبر با عناوینی همچون خودروی207 دست متهمان پرونده سرقت را روکرد، دستگیری باند سرقت از باغ ویلاهای اطراف 2روستا در مشهد و محدودیت ترددهای شهری ساعت 21تا 4بامداد لغو نشده است را در بسته خبری امشب می خوانید.

خودروی207 دست متهمان پرونده سرقت را روکرد 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کشف خودروی  207 سرقتی 2مرد و یک زن دستگیر شدند.
 
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: تیم تجسس کلانتری شهید فیاض بخش در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت یک خودروی پژو 207 که از محدوده آ بکوه سرقت شده و متهمان در خیابانی قصد تعویض پلاک این وسیله نقلیه مسروقه داشتند کشف کردند. 

وی با بیان اینکه تحقیقات از متهمان ادامه دارد، بیان کرد: در این عملیات 2مرد و یک متهم زن که به مواد مخدر اعتیاد دارند دستگیر و در بازرسی از خودرو3 جفت پلاک خودرو ،یک دستگاه لپ تاپ ،4دستگاه گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل کشف شد. 

باند سرقت از باغ ویلاهای اطراف 2روستا در مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: از چندی قبل سرقت های سریالی از این باغ ویلاها به پلیس اعلام شد و
دستورات لازم صادر شد و تیم تجسس کلانتری خلق آباد وارد عمل و ردپای یک وانت پیکان اتاق دار در این سرقت ها نمایان شد .

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: پلیس با اجرای طرح ضربتی پس از کنترل و مراقبت های پوششی خودروی وانت بار را متوقف و در بازرسی از این خودرو مقادیری آهن آلات و دیگر لوازم مسروقه کشف شد.

وی بیان کرد: پلیس در این عملیات 4 متهم دستگیر و مقادیر زیادی اموال سرقتی از این افراد کشف کرد و تاکنون 25شاکی شناسایی شده اند و متاسفانه بی توجهی به توصیه های پلیسی در توجه به نکات بازدارنده از سرقت ها  در باغ ویلاها زمینه را برای سوئ استفاده مجرمان فراهم می سازد.

محدودیت ترددهای شهری ساعت 21تا 4بامداد لغو نشده است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4بامداد در شهرهای بالای 200هزار جمعیت لغو نشده است و همچنان اجرا می شود.

انتهای پیام/70054

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول