اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نامه انتقادی کمیسیون آموزش به وزرای علوم و بهداشت/چرا آموزش عملی برخی رشته‌های دانشگاهی مجازی است؟

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه‌ای انتقادی به وزرای علوم و بهداشت مبنی بر اینکه چرا برخی رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های علوم پزشکی مجازی است، خبر داد.

نامه انتقادی کمیسیون آموزش به وزرای علوم و بهداشت/چرا آموزش عملی برخی رشته‌های دانشگاهی مجازی است؟

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نامه‌ای انتقادی از سوی کمیسیون آموزش مجلس خطاب به وزرای علوم و بهداشت درباره آموزش مجازی برخی رشته‌های دانشگاهی ارسال شده است.

وی درباره جزئیات این نامه افزود: در این نامه به این وزرا متذکر شده‌ایم که در برخی رشته‌های دانشگاهی آموزش مجازی معنا ندارد که آموزش‌ها مجازی باشد زیرا آموزش‌های دانشجویان این رشته‌ها باید عملی و حضوری و با تمرکز بیشتر دنبال شود.

فلاحی اظهار داشت: آموزش‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی نبایستی مجازی باشد و به نظر می‌رسد دانشگاه‌ها با دنبال کردن این روش در امر آموزش تخلف کرده و منجر به ضعف آموزشی دانشجویان شده‌اند؛ دانشجویان پزشکی باید در بیمارستان، آزمایشگاه و بالای سر بیمار حاضر شده و عملاً آموزش مجازی آنها معنا ندارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: وزارت بهداشت و وزارت علوم باید درباره آموزش برخی رشته‌های دانشگاهی به صورت مجازی تجدیدنظر کنند و این آموزش‌های بایستی حضوری باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول