اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مکتب شهید سلیمانی با ولایت مداری آغاز و به شهادت ختم می‌شود

آیین بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی، همرزمان شهیدش و دانشجوی شهید «سقوط هواپیمای اوکراینی» در بهاباد برگزار شد.

مکتب شهید سلیمانی با  ولایت مداری آغاز و به شهادت ختم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی با اشاره به این‌که شهید سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است و معرفی سیره  او کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، اظهار کرد: مکتب شهید باید بیشتر به مردم  معرفی شود.

وی افزود: سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود و همیشه کلامش این بود «خدایا از تو می خواهم طوری شهید شوم که عضوی از من باقی نماند و در راه رضای تو جان دهم» و این خواسته نشان از دریا دلی سردار دل‌ها دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان این‌که افکار، گفتار و کردار این شهید در عرصه اخلاق، جهاد و نبرد با دشمنان اسلام بی نظیر بود، گفت: شخصیت این شهید مظهر درایت، ایثار، شجاعت و مقاومت است.

وی با بیان این‌که مسیر شهید سلیمانی مسیر سعادت است، تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی با اخلاص و ولایت مداری آغاز و به شهادت ختم می‌شود.

حجت الاسلام بشکانی در ادامه با بیان این‌که حاج قاسم شاگرد نمونه مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و حرکت در مسیر این شهید باید تداوم یابد، تصریح کرد: حاج قاسم با پیروی بی چون و چرا از ولایت با تمامی وجود در راستای اعتلای انقلاب و اسلام حرکت کرد تا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

امام جمعه بهاباد با بیان این‌که امروز، اقتدار نظام در منطقه مرهون خون شهدای بزرگی چون شهید سلیمانی و محسن فخری زاده است، گفت: شهید سلیمانی فرزند به حق اسلام بود که نهال وجودش در بوستان امام راحل رشد کرد و تحت زعامت مقام معظم رهبری به شجره طیبه تبدیل شد.

ابراهیمی بشکانی بیان کرد: بزرگی شهید این بود که در پرتو رهبری عمل می‌کرد، این راه همچنان برقرار و حمایت از مظلومان و محرومان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول