اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره‌برداری شد

مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره‌برداری شده است و در روزهای آینده با حضور مسؤولان افتتاح می‌شود.

فارس من| مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «لزوم تسریع در افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی و ایزوله تنفسی سمنان» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «بیمارستان کوثر سمنان به‌عنوان قلب تپنده درمانی استان سمنان یکی از هزاران پروژه‌ای بوده که در حال خدمت به مردم استان سمنان است.

ماجرای پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی ایزوله تنفسی ریوی در سمنان قصه تداوم و تکامل همان پروژه فوق است و باید با تکمیل این پروژه بتوانیم شاهد خدمات بهتر در حوزه درمانی به مردم ایران عزیز در سطح استانی و ملی باشیم.»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان موضوع را با مسؤولان در میان گذاشته است.

به گزارش فارس؛ با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در کریدور شرق ـ غرب و شمال ـ جنوب کشور و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر از محورهای مواصلاتی آن، وجود چنین مرکز درمانی می‌تواند برای مجموعه کشور مفید بوده و در واقع یک پروژه و امکانات ملی به شمار می‌رود.

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان می‌تواند به بیماران استان‌های مجاور نیز خدمات درمانی با حضور متخصصان و کادر متخصصان و کادر درمان به مردم عزیز این منطقه و سایر مناطق مجاور ارائه شود.

مردم این روزها درخواست می‌کنند تا اقدامات عاجل و لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند افتتاح و به‌کارگیری بیمارستان سوانح سوختگی و ایزوله تنفسی در سمنان تا ایام‌الله مبارک و فرخنده دهه فجر سال جاری به‌عنوان برگ زرینی از خدمات انقلاب به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌خصوص مردم استان سمنان به عمل آید.

زهرا مهدیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پروژه مرکز سوانح سوختگی سمنان در بخش‌های ساخت و تجهیز به پایان رسیده است.

او گفت: این مرکز درمانی در روزهای آتی با حضور مسؤولان افتتاح خواهد شد؛ مرکز سوانح سوختگی سمنان آماده بهره‌برداری است و در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح آن هستیم.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول