اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انصارالله یمن: اخراج آمریکا از منطقه تنها مجازات قاتلان شهید سلیمانی و المهندس است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز شنبه در سخنانی گفت که اخراج آمریکا از منطقه تنها مجازاتی است که می‌توان برای قاتلان حاج قاسم سلیمانی و ابومهندی المهندس در نظر گرفت.

انصارالله یمن: اخراج آمریکا از منطقه تنها مجازات قاتلان شهید سلیمانی و المهندس است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز شنبه گفت امت اسلامی بر ادامه راه شهیدان «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» مصمم است.

وی در ادامه گفت: «اخراج آمریکا از منطقه تنها مجازاتی است که می‌توان برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در نظر گرفت.»

سخنگوی انصارالله اضافه کرد: «افتخار بزرگی برای این دو شهید است که قاتلانشان بزرگترین قاتل در این جهان است.»

عبدالسلام گفت: «جنایت ترور دو فرمانده به احیای مفهوم امت واحد در میان بخش بزرگی از مسلمانان تبدیل شد و جنایت آمریکا در ترور سلیمانی و رفیقش بزرگی اقداماتی که این دو در مقابله با حملات آمریکا و تکفیری‌ها انجام دادند را نشان داد.»

وی اضافه کرد: «شهید سلیمانی در جنگ تابستان 2006 در لبنان حضور داشت و مقاومت با حضور شهید سلیمانی توطئه‌های خطرناک برای منطقه را به شکست کشاند و کاملا به یاد داریم که چگونه ملت‌های مسلمان و عرب احساس پیروزی را پس از جنگ 2006 اسرائیل علیه لبنان احساس کردند.»

سخنگوی انصارالله گفت: «شهید سلیمانی سرباز گمنامی بود که به جز اندکی از اقداماتش آگاه نبودند. شهید سلیمانی سربازی بود که مسئولیت‌های دینی و اخلاقی خود در دفاع از مستضعفان به دور از همه اختلافات را احساس می‌کرد.»

عبدالسلام گفت: «حاج قاسم سلیمانی را ایران آورد و اسلام آن را برای آزادی فلسطین تربیت کرد.»

وی ادامه داد: «موضع ملت و رهبری ایران در یاری رساندن به ملت یمن در مقابله با تجاوزات را ارج می‌نهیم. یمن در حال پیشبرد جنگ فراگیر خود در رد تبعیت از آمریکا و اسرائیل بوده و در این زمینه شهدای زیادی را در دفاع از آرمان خود تقدیم کرده است.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول