اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه طرح شهید سلیمانی در استان گفت: تیم طرح با مشارکت مردم و تیم‌های درگیری حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در گیلان

آبتین حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بالغ‌بر ۹ هزار نفر حضور دارند اظهار کرد: ۲۳۹۱ نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی در گیلان از پرسنل مرکز بهداشت و همچنین ۶ هزار و ۷۷۳ نفر نیز از داوطلبین بسیجی هستند.

وی با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه طرح شهید سلیمانی در گیلان افزود: این طرح با مشارکت مطلوب مردم و تیم‌های عملیاتی، مراقبتی و حمایتی در استان حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ارجاع سیستماتیک بیماران غربالگری شده در طرح شهید سلیمانی گفت: ۵.۵ در هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت غربالگری شده مشکوک و به تیم مراقبتی ارجاع شده‌اند.

حیدرزاده با اذعان به اینکه ۸۴ درصد موارد مشکوک توسط پزشک ویزیت شده‌اند، بیان کرد: به‌طور میانگین حدود ۳.۸ نفر به ازای هر موارد مثبت شناسایی‌شده در طرح مورد ردیابی تماس قرارگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد موارد مشکوک تست‌شده تحت قرنطینه خانگی قرارگرفته‌اند، افزود: ۱۰۰ درصد موارد مثبت کووید ۱۹ ایزوله خانگی یا تحت مراقبت قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت افراد غربالگری شده در طرح شهید سلیمانی، گفت: ۹ درصد از موارد مشکوک شناسایی‌شده سالمند بوده و ۸ درصد نیز دارای بیماری زمینه‌ای هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول