اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک کانال عبری زبان: یک کشور عربی دیگر به جبهه ضد اسرائیلی پیوسته است

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل از این به بعد، یمن را در جبهه کشورهای دشمن خود برمی‌شمرد.

یک کانال عبری زبان: یک کشور عربی  دیگر به جبهه ضد اسرائیلی پیوسته است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم از این به بعد، یک کشور عربی دیگر را از جمله کشورهایی می‌داند که در جبهه ضد اسرائیلی قرار دارد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «ارتش اسرائیل معتقد است که یمن به جبهه جدیدی مبدل شده است که باید برای مقابله با آن آماده شد.»

این رسانه صهیونیستی در ادامه، یمن را کشوری عربی دانست که به تعبیرش در چنگال ایران قرار گرفته و در آنچه محور شر ایرانی خواند، قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است: اسرائیل سال‌ها در دریای سرخ برای جلوگیری از قاچاق سلاح‌های ایرانی به نوار غزه و محافظت از کشتی‌های تجاری اسرائیلی که در دریا عبور می‌کردند، تلاش کرده است؛ اما چندی پیش یمن به تهدیدی برای منافع اسرائیل در منطقه تبدیل شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادامه داد: ایران هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های دقیقی را در کشورهای عراق و یمن ارتقا داده است و این موشک‌ها و هواپیماها می‌توانند به اسرائیل برسند؛ علاوه بر اینکه ایران، انصار الله  را با سلاح‌های مدرن مجهز کرده است و این یعنی یمن، یک خطر راهبردی جدید برای اسرائیل است.

در این گزارش آمده است که توافق آبراهام یا توافق‌های صلحی که اسرائیل با امارات، بحرین و سودان امضا کرده به اسرائیل فرصت مشارکت در آنچه حفظ آزادی دریانوردی در دریای سرخ و خلیج عدن خواند داده است و این یعنی یک عرصه دفاعی جدید برای اسرائیل ایجاد شده است، با وجود اینکه از شهرها و سواحل اسرائیل به دور است.

ارتش رژیم صهیونیستی جمعه گذشته گفته بود که تل آویو تحرکات ایران در منطقه را زیر نظر دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایلاف گفته بود که ممکن است ایران از طریق عراق یا یمن به اسرائیل حمله کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول