اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصفهانیان: امیدوارم انتخابات سالمی در فدراسیون فوتبال برگزار شود/تابع قانون هستیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت::با توجه به زمان بندی فیفا کار انتخابات انجام می‌شود و ان شاءالله انتخابات سالمی را پیش رو داریم .

اصفهانیان: امیدوارم انتخابات سالمی در فدراسیون فوتبال برگزار شود/تابع قانون هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان بعد از تساوی یک بر یک سایپا و نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه پروتکل‌های بهداشتی در حال رعایت شدن است. فضای کشور هم از نظر بیماری هم رو به بهبود است و اکثر استان‌ها زرد شده‌اند. مشکلاتی هم در رابطه با مسایل داوری در محوطه جریمه داشتیم سعی کردیم این مشکلات را کم کنیم و از اشتباه‌های داوران کم‌تر شوند. به همین دلیل داوران پشت دروازه را برگرداندیم و اینکه نتوانستیم VAR را داشته باشیم قضاوت‌ها بهتر شود و تیم‌ها از طرف داوری ضربه نبینند.

وی در مورد اینکه داوران پشت دروازه‌ خیلی هم پر کار بوده‌اند و در تبریز دو پنالتی از سوی این داوران اعلام شده گفت: به هر حال این بخاطر همین بوده که در قضاوت‌ها داوران به خوبی قضاوت کنند.

اصفهانیان در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر انتخابات فدراسیون فوتبال تعداد داوران زیاد شده عنوان کرد: چرا چنین حرف‌هایی هستند. در جهان برای اینکه حق تیمی ضایع نشود از VAR  استفاده می‌کنند در حالیکه ما چنین قصدی نداریم و فدراسیون هم چنین قصدی ندارد. چرا در پایان فصل گذشته با رشد بیماری کرونا 6 داور را به 4 داور تقلیل دادیم اما اکنون با رعایت پروتکل‌ها و اینکه کشور از نظر این بیماری سیر نزولی دارد برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق تیم‌ها داوران پشت دروازه را برگرداندیم. 

وی در مورد اینکه از همه استان‌ها و حتی سیستان و بلوچستان داور در مسابقات حضور دارد عنوان کرد: شایسته ترین‌ها انتخاب می‌شوند و سیستان و بلوچستان هم از استان‌‌های ماست و مالدیو هم در جام جهانی داور دارد. اینگونه نیست که یک استان داور داشته باشد و استان دیگری داور نداشته باشد. بستگی به توانایی و ظرفیت داوران دارد.

رئیس کمیته داوران در مورد تصویر چکی که در مورد ضمانت منتشر شده عنوان کرد: این را 100 بار توضیح دادم و کمیته حقوقی فدراسیون هم بررسی کرد و آن چک برای ضمانت بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون در 10 اسفند و اینکه شرکت می‌کند یا نه گفت: با توجه به زمان بندی فیفا کار انجام می‌شود و ان شاءالله انتخابات سالمی را پیش رو داریم و برای شرکت در انتخابات بستگی دارد که فضا برای شرکت در انتخابات چگونه باشد.

اصفهانیان در مورد امضا زیر قرارداد ویلموتس عنوان کرد: ما زیر قرارداد ویلموتس را بخاطر اینکه رئیس فدراسیون که به او تفویض اختیار کرده بودیم، امضا کرد و پس از انعقاد قرارداد امضا کردیم.

وی در مورد اینکه شایعه شده امضا کنندگان قرارداد ویملوتس نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی این‌ها را می‌گوید و هرچه قانون باشد تابع قانون هستیم.

اصفهانیان در مورد مزایده  ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکت شستا گفت: این خبرها که من نمی‌دانم چی هست. خیلی خبر‌ها می آید یا هر کسی از خودش دلش خواست می‌گویند یا می‌نویسند مرجعی هست و آنهایی که پیگیر هستند باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول