اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: من عاشق فوتبال هستم/ ازارد دقایقی بازی خواهد کرد

زیدان در نشست خبری پیش از مسابقه با الچه در خصوص آینده ایسکو و مارسلو، وضعیت آمادگی ازارد و سیستم چرخشی تیم صحبت کرد.

زیدان: من عاشق فوتبال هستم/ ازارد دقایقی بازی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد پنج‌شنبه در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه «استادیو مارتینز والرو» میهمان الچه است.الچه با 13 بازی و 15 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و رئال با 15 بازی و 32 امتیاز در جایگاه دوم است.

زیدان در نشست خبری اظهار داشت: تیم عملکرد خوبی دارد و از این بابت بسیار خوشحالم. بازی در زمین الچه سخت است و این تیم بسیار خوب کار می‌کند. ما می‌خواهیم با تمام قوا به میدان برویم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در تمرینات خوب کار کردند. آنها بازیکنانی حرفه‌ای هستند و در کارشان مصممند. بسیار خرسندم که می‌بینم بازیکنان تا این حد با هم صمیمی هستند و در کنار آن همه می‌خواهند فرصت بازی کردن پیدا کنند. من روی تمام بازیکنانم حساب باز می‌کنم زیرا آنان مادریدی هستند.

به گزارش فارس، آ.اس امروز از مقصد بعدی ایسکو نیز پرده برداشت و مدعی شد که ستاره رئال در پایان فصل راهی سویا می‌شود.

زیدان درباره بازگشت ادن ازارد به ترکیب گفت: ادن فردا در جمع ماست و من می‌خواهم دقایق کوتاهی به او بازی دهم.

سرمربی رئال مادرید درباره تمدید قرارداد راموس و واسکز که هنوز انجام نشده است، اظهار داشت: من می‌خواهم تمام بازیکنانم در اینجا بمانند زیرا آنها بهترین هستند. امیدوارم هر چه سریع‌تر این مسائل حل شود.

وی درباره انتقاد از عملکرد تیم مادرید گفت: هیچ چیزی مرا اذیت نمی‌کند. شما باید سوال بپرسید و من باید کارم را انجام دهم. انتقادها هم قرار نیست چیزی را عوض کند. ما می‌دانیم که باید تلاش کنیم زیرا بازی‌های سخت و پیچیده در راه است. ما در تلاشیم تا در 90 دقیقه بر میدان مسلط باشیم و بتوانیم عملکرد خوبی در زمین پیدا کنیم.

زیدان درباره سوال خبرنگار که چه چیزی در خودش را می‌پسندد، اظهار داشت: عشق و شورم نسبت به فوتبال را دوست دارم. به عنوان یک بازیکن یا یک مربی به فوتبال عشق می‌ورزم و فوتبال را دوست دارم.

وی درباره اینکه ایسکو و مارسلو در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرند، گفت: همه بازیکنان می‌خواهند در میدان باشند و بازی نکردن مارسلو و ایسکو برای من اذیت کننده است. این اتفاق قسمت بد و زشت مربیگری است. آنها در شرایط پیچیده‌ای قرار دارند و من باید در هر بازی باید «یک تیم» به زمین بفرستم.

او درباره اینکه از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کند و همین مسئله می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود، اظهار داشت: آنها بازیکنان حرفه‌ای و بسیار مبارزه‌طلب هستند. من اگر بدانم صدمه‌ای به بازیکنم می‌رسد ابدا ریسک نمی‌کنم.

به گزارش فارس، رودریگو تنها مصدوم زیدان در این بازی است و رئال می‌خواهد با برد مقابل الچه، هفتمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول