اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چمنیان: به خاطر فاصله بازی‌ها نمی توانیم تمرین کنیم/ تراکتور ما را امیدوار کرده است

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فاصله بین بازی ها فرصت زیادی را فراهم نمی‌کند که بتوانیم تمرین زیادی را انجام بدهیم.

چمنیان: به خاطر فاصله بازی‌ها نمی توانیم تمرین کنیم/ تراکتور ما را امیدوار کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل شهرخودرو اظهار داشت: هفته نهم مسابقات است و ما نیمه اول نیم فصل اول را پشت سر گذاشتیم. استراتژی را به اتفاق کادر فنی تعیین کردیم برای کسب امتیاز. سعی می کنیم بازی به بازی بر اساس این استراتژی شرایط را پیش ببریم. تا الان از برنامه ریزی انجام شده، چند امتیاز عقب هستیم که سعی می کنیم در دیدارهای بایقیمانده تا نیم فصل اول، با تمرکز بیشتر آنها را جبران کنیم که در انتهای فصل به هدفمان برسیم.

مربی تیم تراکتور در مورد شهرخودرو گفت: تیم خوبی است. از نظر مجموعه تراکتور، همه تیم‌ها هم قوی و هم قابل احترام هستند. در هر بازی به حرف با دید احترام نگاه می کنیم. شهرخودرو در دو فصل اخیر هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و هم در نتیجه گیری خوب عمل کرده که یکی از تیم‌هایی بوده که توانسته سهمیه آسیایی کسب کند. 

وی ادامه داد: تلاشمان بر این بود بعد از دیدار با صنعت نفت که علیرغم بازی خوب نتیجه نگرفتیم، بتوانیم از میزبانی خودمان در بازی پیشرو مقابل شهرخودرو استفاده کنیم. بر اساس نقاط ضعف و قوت آن‌ها برنامه ریزی کردیم. این شامل حال همه تیم‌ها می‌شود که فاصله بین بازی ها فرصت زیادی را فراهم نمی‌کند که بتوانیم تمرین زیادی را انجام بدهیم. نهایتا دو روز تمرین با کیفیت و اصلی را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها خیلی با اراده و انگیزه هستند.

چمنیان تصریح کرد: نمایش تراکتور در سه هفته اخیر هم هواداران را راضی کرده و هم خود ما را امیدوار کرده که با روند و تمرینات بهتربتوانیم بازی به بازی شرایط را بهتر کنیم. هم بازی تماشاگر پسندی انجام بدهیم و هم نتایج بهتری بگیریم که جبران امتیازات از دست رفته شود. در استراتژی آینده بتواند ما را به بالای جدول برساند و بتوانیم آن را حفظ کنیم تا در انتهای فصل به هدفمان برسیم. شهرخودرو تیم خوبی است. کارمان را بر اساس این بازی طراحی کردیم. امیدوارم هم بازی زیبایی شود و هم بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

مربی تراکتور در خصوص شرایط بازیکنان این تیم گفت: اکبر ایمانی محروم است. مصدومان رسیده‌اند و مشکلی نداریم. اگر نیاز باشد استفاده می کنیم. تمام بازیکنان آماده هستند که با تمام وجود برای تیم بازی کنند و اگر وارد زمین شدند وظایفشان را انجام بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول