اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: کار فدراسیون بسکتبال نوسازی نیست/ 5 میلیارد برای بازسازی سالن هزینه کردیم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مجموعه‌های بزرگ ورزشی نیاز به بازسازی دارند و اگر به این شکل پیش برود، تخریب خواهند شد.

طباطبایی: کار فدراسیون بسکتبال نوسازی نیست/ 5 میلیارد برای بازسازی سالن هزینه کردیم

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه سالن مسابقات این مجموعه فرسوده است و احتیاج به بازسازی عمده دارد، اظهار داشت: سالن بسکتبال آزادی در سال 52 برای بازیهای آسیایی ساخته‌ شده است. هر مجموعه‌ای که ساخته می‌شود، نیاز به نگهداری و ترمیم مجدد دارد. از سه سال پیش که به فدراسیون آمدم، برای بازسازی سالن تا الان نزدیک به پنج میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و مجبور شدیم این کار را انجام بدهیم. متأسفانه ما در بسکتبال فقط یک سالن داریم که این هم فرسوده شده و نیاز به بازسازی عمده دارد.

وی افزود: با توجه به بودجه‌ای که فدراسیون دارد، نمی‌تواند به صورت کامل سالن را بازسازی کند. کار فدراسیون ساختن سالن یا نوسازی نیست. 

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه برای بازسازی ورزشگاههای فرسوده با نمایندگان مجلس جلسه‌ای را داشته است، یادآور شد: این مسئله را عنوان کردم که ورزش ایران به یک بودجه ملی خاص، به غیر از اعتبارات وزارت ورزش، به منظور بازسازی و نوسازی برای مجموعه‌های بزرگی مثل آزادی، شیرودی، کشوری و ... نیاز دارد تا بدین ترتیب بتوانیم این ورزشگاهها را زنده نگه داریم چون ویترین ورزش‌مان است. هم اکنون تمامی مسابقات بین‌المللی ما در مجموعه آزادی که فرسوده و کهنه است، برگزار می‌شود که در شأن کشورمان نیست.

طباطبایی خاطرنشان کرد: اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حدی نیست که مجموعه‌های بزرگ را بازسازی کند. اگر به این شکل پیش برود، در نهایت این ورزشگاههای فرسوده، تخریب خواهند شد.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول