اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آقاکوچکی: در ورزش ناشنوایان با چالش شنوایی سنجی مواجه هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان گفت: هم اکنون چند ورزشکار را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم که توسط فدراسیون ناشنوایان موضوع شنوایی سنجی آنها به طور کامل و بسیار دقیق رویت می‌شود.

آقاکوچکی: در ورزش ناشنوایان با چالش شنوایی سنجی مواجه هستیم

محمدرضا آقاکوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی بسکتبال ناشنوایان کشورمان، اظهار داشت: برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک ناشنوایان تا پایان سال99 هفت مرحله اردو خواهیم داشت. در سال 1400 هم سه یا چهار مرحله اردو را در نظر گرفته‌ایم. ولی تعداد اردوهای سال آینده بستگی به زمان قطعی مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان در مورد اردوی اول این تیم هم گفت: در آخرین استعدادیابی که در سال 97 داشتیم، نفراتی را پیدا کردیم که در این اردو حضور دارند. در مدتی که تمرینات‌مان تعطیل بود در فضای مجازی همه ملی‌پوشان را کنترل می‌کردیم. در ادامه نیز به منظور تشکیل نخستین اردوی سال 99 هم چند نفر به تیم اضافه شدند. بر همین اساس این اردوی ابتدایی ما سعی داریم تا نفرات حاضر در اردو را استعدادیابی کنیم.

آقا کوچکی در پاسخ به این سوال که ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان چه زمانی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: هر چه به آخر سال نزدیک‌تر شویم نفرات اصلی و قالب تیم را انتخاب می‌کنیم. تمرینات ترکیب اصلی تیم هم روند تخصصی‌تری به خود خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ورزش ناشنوایان با چالش شنوایی سنجی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون چند ورزشکار را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم که توسط فدراسیون ناشنوایان موضوع شنوایی سنجی آنها به طور کامل و بسیار دقیق رویت می‌شود. اگر این نفرات مدرک مورد نظر فدراسیون را به دست بیاورند، می‌توانند در تیم حضور داشته باشند. برخی از ورزشکاران قبل از شناخت استعدادهای بسکتبالی آنها باید درجه شنوایی آنها مورد سنجش قرار ‌گیرد. بر همین اساس نمی‌خواهیم کوچکترین شانس و استعدادی در رشته بسکتبال فعالیت دارد حقش را برای رسیدن به تیم ملی را از دست بدهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول