اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم الشریعه: فوتسال ایران پتانسیل زیادی دارد/آینده فوتسال در دست جوانان است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: عملکرد خوب بازیکنان جوان دو تیم حفاری و راگا نشان دهنده پتانسیل‌های خوب فوتسال ایران است.

ناظم الشریعه: فوتسال ایران پتانسیل زیادی دارد/آینده فوتسال در دست جوانان است

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس بعد از دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و راگا تهران که نماینده تهران 4 بر 2 پیروز شد، اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و نکته‌ای که وجود داشت عدم حضور هوادران پرشور خوزستانی در سالن بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود و همین موضوع یکی از دلایلی بود که از کیفیت این بازی‌ کم کرده بود.

وی افزود:دیدار امروز نشان داد که ما در فوتسال پتانسیل‌های زیادی داریم. بازیکنان دو تیم به خصوص بازیکنان جوان از همان ابتدا عملکرد خوبی از خود نشان دادند و با حملات پی در پی روی دروازه‌ای یکدیگر این نوید را دادند که آینده فوتسال ایران در دست همین جوان‌ها است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرایط برگزاری لیگ نسبت به دو هفته گذشته بهتر شده و  در هفته‌های آینده لیگ پرشوری خواهیم داشت. در این دیدار محمد کشاورز سرمربی تیم راگای تهران تجربه هایی که خود در تیم ملی و تیم‌های مختلف داشته را به خوبی روی تیم خود پیاده کرده و یکی از دلایلی که امروز راگا توانست تیم خوب حفاری را شکست دهد همین موضوع بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول