اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دهه بصیرت در خراسان‌جنوبی | از آمادگی ۲۰۰۰ پایگاه بسیج تا اعزام جهادگران به مناطق محروم

معاون اجرایی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت در دو هزار پایگاه بسیج استان اجرا می‌شود، گفت: برگزاری نهضت کمک مؤمنانه با سه موضوع اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع بسته‌های معیشتی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

دهه بصیرت در خراسان‌جنوبی | از آمادگی ۲۰۰۰ پایگاه بسیج تا اعزام جهادگران به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ ماشاء‌الله محمودی ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با نماینده ولی فقیه در استان، از تشکیل ۱۴ کارگروه تخصصی و پشتیبانی به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی در سپاه استان خبر داد.

وی به تشریح ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت پرداخت و بیان داشت: در مجموع ۶۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در قالب ۴۴ سرفصل توسط شهرستان‌ها، نواحی و ستاد استان اجرا می‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه برنامه‌های فرهنگی دهه بصیرت در دو هزار پایگاه بسیج استان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه به هدف میثاق با ولایت، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان مدافع حرم در سطح استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و وبینارهای بصیرتی در فضای دانشگاه‌ها بخشی از این برنامه‌ها است.

محمودی برگزاری کارگاه آموزشی و سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تولیدات فرهنگی و نماهنگ، برگزاری مسابقه استانی وصیت‌نامه شهید سلیمانی در سطح استان، یادواره شهدا و بزرگداشت شهید سلیمانی در مرکز استان و تمام پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد.

وی از اعزام گروه‌های جهادی به سراسر مناطق محروم استان، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اعزام گروه‌های تخصصی کشاورزی و دامپروری، اجرای گشت محله‌محور و چاپ دو عنوان کتاب با موضوع سردار مقاومت و سرباز ولایت در دهه بصیرت در سطح استان خبر داد.

معاون اجرایی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اهدای و نذر خون، ادامه اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در مبحث مقابله با کرونا، ختم مجازی قرآن کریم و برگزاری نهضت کمک مؤمنانه با سه موضوع اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع بسته‌های کمک معیشتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول