اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احمدی: برنامه ریزی سازمان لیگ روی روند ما تاثیر می‌گذارد/ نتایج آلومینیوم اتفاقی نیست

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فاصله زیاد بین بازی ها روی روند کار ما تاثیر می گذارد اما باید از این زاویه هم نگاه کنیم که سازمان لیگ دردسرهای خاص خودش را دارد.

احمدی: برنامه ریزی سازمان لیگ روی روند ما تاثیر می‌گذارد/ نتایج آلومینیوم اتفاقی نیست

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد تساوی هفته هشتم آلومینیوم اراک مقابل شهرخودرو در مشهد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. زمانی هم که حریف یازده نفره بود ما خیلی سرتر بودیم. در طول هفته طوری کار کرده بودیم که با هدف و روحیه برد وارد زمین شدیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته این تساوی هم بد نیست اما اگر می‌بردیم نور علی نور می‌شد. شهرخودرو تیم خوب و گردن کلفتی بود با اینحال از دید من این مساوی عادلانه نبود. حتی بعد از این که گل دوم را هم خوردیم یکبار به تیرک زدیم و چند موقعیت خوب داشتیم اما به هرحال تقدیر این بود.

هافبک آلومینیوم اراک در مورد دو پاس گلی که در این بازی داد، گفت: اصلا به این چیزها توجه نمی‌کنم. کادر فنی صلاح دانست من کرنرها و ضربات ایستگاهی را بزنم، من هم می‌زنم و بچه‌ها لطف می‌کنند آن‌ها را تبدیل به گل می کنند، پاس گل می شود! مهم نیست که چه کسی بزند یا چه کسی پاس بدهد. مهم این است که تیم به گل برسد.

وی در مورد حرکت مربی شهرخودرو که توپی را در جریان بازی به داخل زمین شوت کرد، گفت: من جای او نیستم. شاید عصبانی بوده که این کار را کرده اما در هرحال کارش خوب نبود. خیلی غیرحرفه‌ای و بد بود. امیدوارم از این به بعد شاهد این اتفاقات نباشیم. در خبرها خواندم که او بابت این کار هم معذرت خواهی کرده، به هرحال اتفاقی است که افتاده ولی کارش زشت بود.

احمدی در خصوص روند خوب امتیاز گیری آلومینیوم پس از هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از بازی اول کادرفنی و مدیریت باشگاه با بازیکنان جلسه‌ای گذاشتند و گفتند لیگ از هفته دوم برای ما شروع می‌شود. شما بازی اول را در نظر نگیرید و آن را فراموش کنید چون شرایط خاصی بود و مشکلاتی داشتیم.

وی تصریح کرد: در بازی دوم مقابل سپاهان هم می توانستیم نبازیم. مطمئنا تیم ما از این هم بهتر می‌شود. این نتایج اتفاقی نیست. تیم خیلی خوبی داریم و خیلی همدل و رفیق هستیم، از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان و هواداران که همیشه به ما انرژی مثبت و انگیزه می‌دهند. همه چیز دست به دست هم داده که آلومینیوم روند خوبی داشته باشد و مسلما بهتر هم می‌شود.

هافبک آلومینیوم در خصوص بازی بعدی مقابل استقلال عنوان کرد: مسما بازی سختی داریم. حریف ما استقلال است ولی حدود دو هفته برای این بازی وقت داریم. کادرفنی بازی‌های استقلال را آنالیز و نقاط قوت و ضعفشان را به ما گوشزد می‌کنند. ان‌شاالله با روحیه خوب و فکر مثبت به مصاف این تیم می‌رویم که دست پر برگردیم.

وی در مورد اینکه آیا امیدوار به برد استقلال هستند،گفت: صددرصد. مگر می‌شود انسان امید نداشته باشد؟

احمدی در مورد برنامه سازمان لیگ و تعویق بازی با ذوب‌آهن که باعث شده فاصله زیادی بین بازی بعدی آن‌ها با استقلال ایجاد شود، اظهار داشت: آنطور که شنیدم کادرفنی ما بازی دوستانه در نظر گرفته ولی مسلما این برنامه ریزی روی روند ما تاثیر می‌گذارد. هرچند که باید از این زاویه هم نگاه کنیم؛ سازمان لیگ هم دردسرهای خاص خودش را دارد. خیلی سخت است که بتوانند همه بازی ها را برنامه ریزی و هماهنگ کنند. به هرحال تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول