اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | پوچتینو، مسی را می‌خواهد / مودریچ رئالی ماند

مطبوعات اسپانیا در خصوص لئو مسی، لوکا مودریچ، مارکوس یورنته و اریک گارسیا در جلد امروز صحبت کردند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | پوچتینو، مسی را می‌خواهد / مودریچ رئالی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه 7 دی مورخ 27 دسامبر از مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید از توافق مودریچ با رئال بر سر تمدید یک ساله قرارداد نوشت. این روزنامه با تیتر جالب «تو به دستش آوردی» از ماندن ستاره 35 ساله کهکشانی‌ها گفت.

آ.اس چاپ مادرید از دیگر تیم پایتخت نوشت و از ستاره اتلتیکو در سال 2020 تمجید کرد. مارکوس یورنته، ستاره سابق رئال که در روخی بلانکو زیر نظر سیمئونه درخشان ظاهر شد روی جلد اصلی این روزنامه رفت. آ.اس مصاحبه‌ای اختصاصی با یورنته گرفت و با تیتر «امسال، سالِ من بود» از درخشش هافبک اسپانیایی نوشت.

موندو دپورتیوو با تیتر جالب «پوچتینو، مسی را می‌خواهد» از علاقه پاریس به خرید فوق ستاره بارسلونا نوشت. پس از اینکه توخل از هدایت باشگاه سن ژرمن کنار رفت، به نظر می‌رسد پوچتینیو هدایت این باشگاه را برعهده گیرد و این مربی آرژانتینی نیز می‌خواهد مسی، هم‌وطنش را به خدمت گیرد.

مسی هنوز با بارسلونا تمدید نکرده و طبق گزارش رسانه‌ها علاقه‌ای به ماندن در بارسلونا ندارد. البته به نظر می‌رسد این حرف‌ها به یک شایعه نزدیک‌تر باشد و باید دید در انتخابات بارسلونا و نتایج این باشگاه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «آخرین حمله برای جذب اریک گارسیا» از علاقه برای خرید مدافع منچسترسیتی نوشت. آبی‌اناری‌ها علاقه دارند تا یک پیش‌نویس قرارداد با مدافع 19 ساله گواردیولا در ابتدای سال 2021 امضا کنند تا در این پنجره و زمستان اتحاد را به مقصد نیوکمپ ترک کند.

اسپورت همچنین از شک و تردید بارسلونا برای خرید دپای نوشت که می‌تواند گزارش کامل را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول