اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیرشقاقی: با تیمداری هر استان به پیشرفت فوتبال بانوان کمک می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: اگر هر استان در فوتبال بانوان تیمداری کند به پیشرفت این رشته کمک خواهد کرد.

امیرشقاقی: با تیمداری هر استان به پیشرفت فوتبال بانوان کمک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مهناز امیرشقاقی بعد از برتری سپاهان مقابل نماینده البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهارداشت: بازی زیبایی بود. تمام تاکتیک‌هایی را که داشتیم در زمین اجرا کردیم. در نیمه دوم سعی کردیم دیواره دفاعی را بشکنیم و از همین طریق توانستیم به گل برسیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که در مقابل تیم‌هایی که دفاع سخت دارند، برنامه‌ای دارید یا خیر، گفت: بله قطعا همین طور است. برای بازی با البرز هم همین کار را کردیم. در طول ۹۰ دقیقه ۶-۷ بازیکن البرز جلوی دروازه بودند و تکان نمی‌خوردند. راه‌های زیادی را امتحان کردیم، بچه‌های ما هم فوق‌العاده بودند.

امیرشقاقی درباره غیبت کودایی در بازی امروز، یادآور شد: زهره کودایی در تمرین آسیب دیده بود به همین دلیل در بازی امروز حضور نداشت.

وی درباره اینکه با پایان دور رفت، سطح لیگ را چطور دیدید، عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان پخش شده بودند لیگ بهتر بود. پیشنهاد من این است در سالهای آینده اگر توجه بیشتری به هیات‌ها شود و باشگاه‌ها به هیات‌ها کمک کنند، هر استانی تیمداری کند به پیشرفت فوتبال کمک می‌شود و بانوان هم انگیزه خواهند داشت.

سرمربی سپاهان ادامه داد: خیلی از شهرها فوتبال ندارند و خیلی از خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند دخترانشان به شهر دیگری بروند اما اگر بازیکن در شهر خودش تیم داشته باشد در این صورت می‌تواند بازی کند و به همین صورت هم پتانسیل‌ها شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول