اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تصاویر عجیب از زمین ورزشگاه وطنی/اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی‌ها حتی در باتلاق+تصاویر و فیلم

دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس در شرایطی در حال برگزاری است که زمین این مسابقه اصلا شرایط برگزاری یک دیدار فوتبال را ندارد.

تصاویر عجیب از زمین ورزشگاه وطنی/اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی‌ها حتی در باتلاق+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سازمان لیگ در ابتدای این ففصل در نامه‌ای به باشگاه نساجی اعلام کرد زمین ورزشگاه شهید وطنی باعث مصدومیت بازیکنان لیگ برتری می‌شود و این باشگاه باید زمین دیگری را برای میزبانی انتخاب کند.

با گذشت 7 هفته و با رضایت سازمان لیگ بازی ها در این استادیوم پیگیری شد اما در کمال تعجب در شرایطی که زمین این مجموعه ورزشی پر از آب است و تبدیل به باتلاق شده سازمان لیگ اصرار به برگزاری مسابقه داشته و مسابقه دو تیم در شرایطی نامطلوب در حال برگزار است.

حتی تلاش مسئولان برای جمع کردن آب به شیوه های مختلف هم جواب نداد و دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که در تمام قسمت‌های زمین آب مانع از ردو بدل شدن پاس روی زمین به بازیکنان می‌شود.

همین چندی پیش بود که سازمان لیگ به برگزاری دیدار پیکان و شهرخودرو در باتلاق شهرقدس اصرار کرد اما بعد از 22 دقیقه این مسابقه متوقف و یک ورزشگاه دیگر منتقل شد.

مشخص نیست سازمان لیگ فوتبال ایران چه اصراری به برگزاری بازی ها به هر قیمتی دارد آن هم در زمینی که همین سازمان چمنش را قبول ندارد و حالا بازی در همین چمن پرآب برگزار شده است.

تصاویر عجیب زمین ورزشگاه وطنی را در زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول