اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظفری: گل پرسپولیس سالم بود/ داور به درستی خطای منجر به گل نساجی را اعلام کرد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر نرسید و این گل درست بود.

مظفری: گل پرسپولیس سالم بود/ داور به درستی خطای منجر به گل نساجی را اعلام کرد

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد تیم داوری دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه ۱۶ باید به نفع تیم نساجی اعلام کرنر می شد اما این اتفاق رخ نداد تا کادر فنی نساجی معترض شود و در نهایت کمک مربی این تیم کارت زرد دریافت کرد.

وی ادامه داد: خطا دقیقه ۴۱ برای نساجی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی گرفته شد و گلی که تیم نساجی مازنداران زد هم صحیح و قانونی بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: دلیل اخراج یکی از اعضاء کادر فنی تیم نساجی در دقیقه ۴۶ برای ما قابل تشخیص نبود. اما حتما با وحود دلیل موجه داور چهارم این مسئله را به داور اعلام کرده است.

مظفری تصریح کرد: اعتراض مهاجم نساجی در دقیقه ۵۴ بی دلیل بود و روی او هیچ خطایی در محوطه جریمه پرسپولیس انجام نگرفت. در دقیقه ۶۰ هم دروازبان نساجی اخطار گرفت و با توجه به اینکه دقایقی قبل از داور به دلیل به تاخیر انداختن شروع مجدد تذکر گرفته بود، این اخطار درست بود.

وی افزود: در دقیقه ۶۱  حامد شیری به اشتباه کارت زرد و خطای او نیاز به اخطار نداشت. اخطار دقیقه ۶۵ به بازیکن نساجی هم خیلی سختگیرانه بود.

این کارشناس داوری افزود: گل پرسپولیس در دقیقه ۸۵ هم صحیح بود و اعتراض بازیکنان نساجی به دلیل آفساید بی مورد بود. در کل تیم داوری قضاوت خوبی در شرایط نامساعد جوی در این مسابقه به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول