اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک 30 میلیارد ریالی اوقاف در رزمایش مومنانه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: اوقاف در قالب رزمایش مومنانه 30 میلیارد ریال هزینه کرده است.

کمک 30 میلیارد ریالی اوقاف در رزمایش مومنانه

محمدتقی فاتحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح رزمایش مومنانه و کمک به مستمندان بسته‎های غذایی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به توزیع یک هزار بسته گوشت یک کیلوگرمی در بین خانواده‌های نیازمند گفت: توزیع این بسته‌های گوشتی به مناسبت نخستین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

وی همچنین از توزیع 2 هزار بسته غذای گرم نیز خبر داد و گفت: در همین راستا با هماهنگی هیات امنای مساجد عباسقلی و مسجد نجفی میرزایی طی یک ماه گذشته 200 بسته غذایی در قالب برنج، مرغ، حبوبات، رب و ماکارونی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین شیوع کرونا که معیشت بسیاری را تحت تاثیر قرار داده، اوقاف زنجان تاکنون چند مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را انجام داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود: با توجه به نیت واقفان و همچنین موقوفات عامی که در اختیار داریم، کمک‌رسانی به گروه‌های هدف را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: البته این کمک‌ها فقط مربوط به توزیع بسته‌های غذایی نیست بلکه تامین دارو و درمان نیازمندان هم در اولویت قرار دارد همچنین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هم از محل عواید موقوفات انجام می‌شود.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه از ماه محرم تاکنون کمک‌های بسیاری در قالب رزمایش مومنانه انجام شده است، گفت: مبلغ هزینه شده در این رابطه 30 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول