اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

5 هزار روستا تا 1400 به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات با اشاره به پررنگ شدن نقش اینترنت در زندگی اقشار مختلف مردمی، گفت: پنج هزار روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که هنوز به شبکه ملی ارتباطات متصل نشده اند، تا پایان سال به شبکه متصل خواهند شد.

5 هزار روستا تا 1400 به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، حسین فلاحی جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در جمع خبرنگاران،با اشاره به اهمیت شبکه اینترنتی در روزهایی که بیماری در سطح کشور شایع شده است، گفت: در نظر داریم روستاهایی که جمعیتی بالای ۲۰ خانوار دارند را شناسایی کنیم و در صورت عدم اتصال به شبکه ملی اینترنت این بستر را برای آن‌ها فراهم سازیم.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در این راستا ۳۹هزار روستا در سطح کشور فاقد اینترنت هستند، یادآور شد: در این میان پنج هزار روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که هنوز به شبکه ملی ارتباطات متصل نشده اند، این روستاها تا پایان سال به اینترنت متصل خواهند شد.

به گفته این مقام مسؤول با اتصال این تعداد روستا به شبکه ملی اطلاعات، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل  و به طور قطع از این پس در حوزه دولت الکترونیک و یا برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

بعید می‌دانم اینترنت برای انتخابات پیش رو با مشکل مواجه شود!

فلاحی جوشقانی با اشاره به اینکه اینترنت نیاز انتخابات پیش رو نیز است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود در حوزه الکترونیکی و استفاده از تمام زیر ساخت‌های موجود ارتباطی به خصوص در جمع آوری نتایج آرا و برقراری نقاط مختلف ارتباطی بعید می‌دانم که در این حوزه مشکل خاصی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین به طور قطع و با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات قبلی و توسعه زیر ساخت ها به خصوص در مناطق روستایی برای برگزاری انتخابات پیش روی نیز مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ج.و/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول