اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نفرزاده: باتوجه به نیازمندی‌هایمان اقدام به یارگیری کردیم/ کادر فنی تکمیل شد

سرمربی تیم والیبال آذرباتری گفت: در بازار نقل و انتقالات باتوجه به نیازمندی‌هایمان اقدام به جذب چند بازیکن کردیم.

نفرزاده: باتوجه به نیازمندی‌هایمان اقدام به یارگیری کردیم/ کادر فنی تکمیل شد

فرهاد نفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در تیم والیبال آذرباتری اظهار داشت: با توجه به جلسه مالک و مدیر عامل و چشم انداز خوب برای آینده و تیم داری طولانی مدت پذیرفتم که در این تیم کمک کنم ، تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا سهمیه تیم  در لیگ برتر حفظ شود.

وی درمورد شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: با افزودن نیروهای جوان و در کنار آنها استفاده از بازیکنان با تجربه تر ضمن بالاتر بردن روحیه و تجربه جوانان در پایان فصل بتوانیم بازیکنانی برای آینده شهر و والیبال ایران معرفی کنیم.

نفرزاده در مورد بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، افزود: با توجه به نیازمندی ها و نقاط ضعف در هر پست اقدام به یارگیری کردیم؛ به عنوان مثال با اضافه کردن ایرج میکاییل زاده، لیبروی باتجربه ارومیه و قرار گرفتنش در کنار علی فلاح جوان تلفیق تجربه و جوانی را برای کمک بیشتر به تیم در کنار هم قرار دادیم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری عنوان کرد: در پست پاسور سعی کردیم از نفرات با انگیزه‌تر که بتوانند به تیم کمک کنند اقدام به خرید بازیکن کردیم که در همینجا از زحمات سجاد سیفی کمال تشکر را دارم و امیدوارم در آینده بتوانیم باهم همکاری داشته باشیم. در پست، پشت خط زن و سرعتی نیاز بیشتری به تقویت داریم که در پست پشت خط زن با کاریل داداش آده و احد رضایی مذاکراتی داشتیم و تا حدود زیادی با کاریل داداش آده به توافق رسیده بودیم که در نهایت وی با قبول پیشنهاد سایپا به این تیم پیوست.

نفرزاده ادامه داد: احد رضایی هم به دلیل عدم صدور رضایتنامه‌اش توسط باشگاه شهرداری قزوین حضور وی نیز منتفی شد، اما در نهایت سعی خواهیم داشت نفراتی به تیم اضافه شوند که برای شهر عاشقان والیبال بازی‌های خوب و قابل قبولی به نمایش بگذاریم و مردم فهیم و والیبال دوست این شهر از بازی تیم آذرباتری لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در کادر فنی تغییری نخواهیم داشت و با حضور فرشاد سعیدی به عنوان مربی کادر فنی تکمیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول