اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دو برد و یک شکست کارنامه تیم‎های گیلانی لیگ یک

سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته پنجم این مسابقات دو برد و یک شکست کسب کردند.

دو برد و یک شکست کارنامه تیم‎های گیلانی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته ششم این مسابقات دو برد مقابل تیم‌های اهوازی و ارومیه و یک شکست برابر تیم تهرانی کسب کردند.

 

باخت تلخ چوکا در رشت

تیم فوتبال چوکای تالش که با علی لطیفی، سرمربی جدید خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم هوادار با سرمربی‌گری رضا عنایتی رفته بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
 
شاگردان عنایتی برای پیروزی در این بازی زمان زیادی لازم نداشتند و در دقیقه ۲۳ بازی حمید کاظمی موفق شد گل اول را روی پاس زیبای امیرحسین فشنگچی وارد دروازه چوکا کند، اما این پایان کار نبود چراکه کاظمی در دقیقه ۴۲ گل دوم را هم وارد دروازه چوکا کرد تا کار شاگردان علی لطیفی در همان نیمه اول تمام شود.

در نیمه دوم این چوکا بود که کار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و سفید پوشان تالشی موفق شدند در دقیقه ۷۱ یکی از گل‌های خورده را توسط امیر رضا غمناک جبران کنند.
 
پیروزی شاگردان عنایتی از این جهت بسیار مهم بود که در این هفته استقلال خوزستان که تا هفته قبل صدرنشین بود، از ملوان شکست خورد و مس هم برابر خوشه طلایی به نتیجه تساوی رضایت داد تا هوادار با ۱۱ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی با صدرجدول قرار بگیرد و چوکا هم با این شکست با ۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جاخوش کرد.

 

برد ملوان در اولین میزبانی واقعی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز عصر امروز بعد از مدت‌ها در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان استقلال خوزستان بود که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 ملوان بعد از شکست ناباورانه و تلخ در هفته اول مسابقات، اکنون در راستای هدف خود شرایط خوبی را در دیدارهای اخیر پشت سر گذاشته و امروز نیز در یکی از دیدارهای سخت خود برابر استقلال خوزستان به برتری دست پیدا کرد.

مازیار زارع در این بازی حافظ یعقوبی، امید سلطانی و مجتبی رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما بازی را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود نیز به هدف خود دست پیدا کرد.

ملوان در دقیقه ۱۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهیار زحمتکش گل اول بازی را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

در نیمه دوم استقلال خوزستان برای دستیابی به گل تساوی حملات پردامنه‌ای روی دروازه مبین عشایر ترتیب داد اما خط دفاعی ملوان مانع از دستیابی حریف به هدف شدند.

ملوان در دقیقه ۵۸ با اخراج میثم شاه‌مکوند زاده بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد تا شاگردان خلیفه اصل شرایط بهتری برای دستیابی به گل تساوی دنبال کنند اما مقاومت ملوان مانع از این اتفاق شد و در نهایت آنها یک برد بزرگ را برابر مدعی این فصل از آن خود کردند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند.

ملوان با این برد ۱۱ امتیازی شد و پشت سر استقلال خوزستان که با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول حاضر است، قرار گرفتند.

شاگردان مازیار زارع در هفته آینده باید برابر شاهین بوشهر حاضر شوند و استقلال نیز در خوزستان از رایکای بابل میزبانی خواهد کرد.

 

برد شیرین شهرداری آستارا در ارومیه

تیم فوتبال شهرداری آستارا که پایان رافت را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده در این هفته توانست به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کند.

آستارایی‌ها در ورزشگاه شهید باکری شهر ارومیه به مصاف نود این شهر رفتند که تا دقیقه ۸۴ حملات پر دامنه خود را ادامه دادند تا این که سرانجام توسط سعید دلاور دروازه نود ارومیه را باز کردند.
 
تیم تازه لیگ یکی شده شهرداری آستارا این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کرد و به سه امتیاز شیرین این مسابقه خارج از خانه دست پیدا کرد و به رتبه هفتم جدول صعود کرد.

 

 
انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول