اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دل نگرانی فرماندار از وضعیت سادات محمودی/وضع قوانین سختگیرانه در این دهستان

فرماندار دنا گفت: متاسفانه با سهل انگاری، عادی انگاری و بی مسئولیتی عده ای از مردم و برخی مسئولین اوضاع خوب کرونایی در دنا رو به سختی می‌رود.

دل نگرانی فرماندار از وضعیت سادات محمودی/وضع قوانین سختگیرانه در این دهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا گفت: اگر مردم دست از مراسمات عزا و دورهمی‌ها بر ندارند وضعیت خطرناکی در انتظار مردم شهرستان دنا خواهد بود.

به گزارش فارس، عبدالحمید پناهی در جلسه ستاد سردار شهید قاسم سلیمانی که در پایگاه بسیج حوزه سادات محمودی با حضور دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد گفت: عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نبوده مردم باید خطر کرونا را درک کنند و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

 پناهی با اعلام  هشدار فوری به دهیاران گفت: همه ورودی روستاهای دهستان سادات محمودی مسدود و از تردد غیر بومیان جلوگیری شود و هرگونه سهل انگاری  در هر حوزه ای باشد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای سلامت دنا با اشاره به سلامت مردم گفت: سلامت شهروندان قابل معامله با هیچ  سهل انگاری نیست و برای جلوگیری از شیوع فراگیر در این دهستان تصمیماتی باید اتخاد گردد.

فرماندار دنا اظهار داشت: در ورودی دهستان سادات محمودی باید ایستگاه راه اندازی و از تردد غیر ضروری مردم جلوگیری شود،کمپین در خانه می مانیم به مدت دو هفته در بخش پاتاوه اجرایی شود،اعضای قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و دهیاران و شوراها مسؤول اجرایی کمپین می باشند و از تردد مردم به داخل و بیرون روستاها باید جلوگیری کنند،از هر تجمع و دورهمی در جلوی مغازه ها، در کوچه ها، جلوی خانه ها به جد جلوگیری شود.

پناه در ادامه گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با کمک دهیار و خانه های بهداشت در ورودی روستا از ورود خودروها به روستا جهت حضور در مراسم خاکسپاری برگزاری  مراسم چهلم  جلوگیری کنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار دنا گفت: مردم شهرستان دنا در ابتدا در واکنش نسبت به ویروس کرونا خیلی خوب ظاهر شدند و تا مدت ها وضعیت شهرستان سفید بود ولی متأسفانه با سهل انگاری وعادی انگاری عده ای باعث شد وضعیت شهرستان به زرد تبدیل شود که امیدوار بودیم این زنگ هشدار جدی برای مردم باشد و بیشتر رعایت کنند.

وی تاکید کرد: این بار هم خلاف میل ما سهل انگاری ،کم کاری وعادی انگاری عده زیادی از مردم با برپایی مجالس جشن عروسی و مراسمات گسترده خاکسپاری و عزا باعث شد وضعیت به نارنجی تبدیل شود و عده ای به راحتی با نادیده گرفتن قوانین و ترس نداشتن از کرونا باعث از دست رفتن جان همشهریان و فامیل خود می شوند که اگر مردم همت نکنند و مسئولین با قدرت بیشتر وارد میدان نشوند این بار شاهد فاجعه در سطح شهرستان دنا خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول