اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی بازی بارسلونا و وایادولید| تیم بی‌ثبات کومان محکوم به برد؛ دی‌یونگ و لنگله به ترکیب بازمی‌گردند

بارسلونا بامداد فردا در حالی به مصاف وایادولید می‌رود که برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد است.

بررسی بازی بارسلونا و وایادولید| تیم بی‌ثبات کومان محکوم به برد؛ دی‌یونگ و لنگله به ترکیب بازمی‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد فردا در چارچوب هفته پانزدهم، بارسلونا میهمان رئال وایادولید است. این بازی که در ساعت 30 دقیقه بامداد فردا برگزار می‌شود برای کومان بسیار اهمیت دارد.

بارسلونا در مسیر پر افت و خیز عجیبی قرار گرفته و در مداری سینوسی حرکت می‌کند. طرفداران این تیم بلافاصله پس از اینکه با شادی کوچکی دلشان به آینده امیدوار می‌شود، با آب سردی به چهره واقعی این تیم بازمی‌گردند. تیم بی‌ثبات کنونی کومان نشان داده که چقدر شکننده، متغیر و مهمتر از همه چیز غیرقابل اعتماد است. (گزارشی از ضعف بزرگ بارسلونا را در اینجا بخوانید)

روزنامه‌های اسپورت و موندو از لزوم برد در مقابل وایادولید صحبت کردند. از اینکه اگر تیم بارسلونا اندک امیدی به قهرمانی در لالیگا دارد، باید در این بازی به پیروزی رسد و فاصله‌اش را با صدر کم کند. (در اینجا بخوانید)

در جدول رقابت‌های لالیگا تا هفته چهاردهم اکنون اتلتیکومادرید با یک بازی کمتر، 8 امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و در صدرجدول قرار گرفته است.

طبق گزارش اسپورت، فرانکی دی‌یونگ به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و در کنار بوسکتس و پدری خط میانی کومان را می‌سازد. لنگله که گفته شد مورد اطمینان سرمربی نیست به احتمال فراوان جای مینگوئزا در ترکیب ثبات قرار می‌گیرد.

در مسابقات‌ اخیر مقابل لوانته، والنسیا و مخصوصا رئال سوسیداد، اندیشه کومان برای دی‌یونگ کاملا تغییر کرده بود و این بازیکن یک خط جلوتر بازی می‌کرد. در سیستم 1-3-2-4 کومان در خیلی از مواقع موقع حمله دی‌یونگ در کنار پدری به خط حمله بارسلونا کمک می‌کرد و عملاً این تیم با 5 بازیکن و 2 فول‌بک کناری حمله می‌کرد.

اسپورت همچنین نوشت بریت‌ویت در خط تهاجمی بازی می‌کند و جایی برای کوتینیو در ترکیب اصلی نیست. پیانیچ، ترینکائو و ریکی پوچ نیز از روی نیمکت بازی را دنبال خواهند کرد.

بارسلونا مصدوم جدیدی ندارد و همچنان نمی‌تواند از دمبله، سرخیو روبرتو، جرارد پیکه و آنسو فاتی استفاده کند.

آمار بارسلونا در مقابل وایادولید بسیار مثبت است و در 4 تقابل اخیر، آبی‌اناری‌ها به 4 پیروزی دست یافته‌اند.

تیم کومان در 5 بازی اخیر خود به 2 باخت، 2 برد و یک تساوی دست یافته است و باید برای تغییر روحیه بتواند به پیروزی دست پیدا کند. جدال بعدی بارسلونا روز سه شنبه آینده مقابل ایبار، تیم سرسخت این روزهای لالیگا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول