اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افضل: تیم فوتسال کوثر بازیکنان و مدیریت خوبی دارد/ آماده بازی هستیم

سرمربی باشگاه مس سونگون ورزقان گفت : تیم کوثر اصفهان را آنالیز کرده ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها اطلاع داریم.

افضل: تیم فوتسال کوثر بازیکنان و مدیریت خوبی دارد/ آماده بازی  هستیم

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: پس از بازی برابر سن ایچ تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، بازیکنان در حال حاضر از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارند و کاملا آماده بازی برابر تیم کوثر اصفهان هستیم.

افضل در خصوص تیم کوثر اصفهان، اظهار داشت: بازیکنان این تیم چند سالی است که در کنار یکدیگر حضور دارند و باید بگویم باشگاه کوثر از مدیریت و کادر فنی خوبی نیز بهره می برد، امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که خوب بازی کرد برنده شود و شاهد یک بازی بدون حاشیه باشیم.

سرمربی مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا تمامی بازیکنان در بازی امروز حضور دارند یا خیر، بیان کرد: در دیدار برابر کوثر اصفهان مسلم اولادقباد به دلیل محرومیت و علیرضا عسکری به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

افضل با بیان این‌که شناخت خوبی از تیم حریف داریم، افزود : تعدادی از بازیکنان تیم کوثر شاگرد بنده بودند که شناخت خوبی از بازی آنها دارم، همچنین بازی قبلی کوثر را آنالیز کرده ایم و از نقاط ضعف و قوت تیم حریف اطلاع داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول