اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نصیرزاده:‌ نمی‌خواهیم برای سومین بار مقابل هواداران تراکتور بدقول شویم/ فعالیت دستیاران منصوریان در تیم های پایه دروغ است

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: دو بار مقابل هواداران تراکتور بدقول شده‌ایم و نمی‌خواهیم برای سومین بار به آنها برای انتخاب سرمربی تاریخ اعلام کنیم.

نصیرزاده:‌ نمی‌خواهیم برای سومین بار مقابل هواداران تراکتور بدقول شویم/ فعالیت دستیاران منصوریان در تیم های پایه دروغ است

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت:  تاکنون دو بار به هواداران بدقولی کرده‌ایم و نمی توانیم بازهم تاریخ بگوییم تا این بدقولی برای سومین بار تکرار شود. انتخاب سرمربی برای تیم بزرگی مانند تراکتور بسیار سخت است زیرا سلیقه هواداران و توانمندی مربی برای کار کردن با بازیکنان بزرگ این تیم جزو فاکتورهایی است که خیلی باید مدنظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وسواس فعلی ما بی دلیل نیست و می‌خواهیم بهترین فرد ممکن را انتخاب کنیم. البته من عضو هیات مدیره نیستم و فقط تصمیم‌های احتمالی هیات مدیره را برای افکار عمومی اعلام ‌می‌کنم. یکی از تصمیم گیرندگان نیستم.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور عنوان کرد: وجود مسعود شجاعی در زمین برای تیم ما ارزشمند تر است هرچند وی در دو بازی اخیر تراکتور تیم را به شکل شایسته ای هدایت کرد اما به مسعود درون زمین بیشتر از کنار زمین نیاز داریم.

نصیرزاده درباره اینکه با این تفاسیر شجاعی چکونه خواستار اضافه شدن برادر خود به کادرفنی تراکتور شده است، توضیح داد: وی این درخواست را داشته و باید اضافه شدن محمود شجاعی به کادرفنی تراکتور در جلسه هیات مدیره قطعی شود. ضمن اینکه عباس چمنیان که در زمان سرمربیگری منصوریان مشاور فنی تیم بود قرار است به عنوان عضو کادرفنی به نیمکت ما اضافه شود. 

وی ادامه داد: البته تمام اعضای کادرفنی فعلی ما تا زمان انتخاب سرمربی جدید به شکل موقت فعالیت می کنند و مربی بعدی مان باید درباره ادامه همکاری این نفرات تصمیم گیری کند.

معاون ورزشی تراکتور درباره اینکه آیا این باشگاه از دستیاران علیرضا منصوریان درخواست کرده در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت کنند، توضیح داد: این موضوع دروغ محض است و اینکه آنها بخواهند در تیم های پایه تراکتور کار کنند، خلاف قراردادشان است. ضمن اینکه آنها پس از به تفاهم نرسیدن با ما در مسائل مالی شکایت کردند.

نصیرزاده درباره دلیل استعفای رضا شاه منصوری از معاونت حقوقی باشگاه تراکتور گفت: من هم این موضوع را در رسانه‌ها خوانده ام اما وی یکی از وکلای قابل و جوان‌های شایسته در حوزه حقوقی فوتبال ایران است که مقررات و ظرائف آن را به خوبی می‌داند و قطعا می‌تواند در آینده در این زمینه به فوتبال ایران خیلی کمک کند.

وی افزود:‌ به هر حال شاه‌منصوری زیرنظر جای دیگری هم کار می‌کرد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. این وکیل می‌تواند به شکل آزاد هم کار کند و نیازی نیست قطعا در استخدام جایی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول