اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

علی‌محمد مؤدب در جمع اعضای هیأت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی از اضافه شدن علی‌محمد مودب به اعضای هیأت علمی جشنواره شعر فجر خبر داد.

علی‌محمد مؤدب در جمع اعضای هیأت علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر

بهروز جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با اعلام این خبر افزود: آقای افشین علاء روز شنبه به دلیل گرفتاری و دوری راه از عضویت در هیأت علمی جشنواره شعر فجر عذرخواهی کردند و پس از مذاکره با آقای مودب، شاعر و رئیس موسسه شهرستان ادب، به زودی حکم عضویت در هیأت علمی جشنواره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این شاعر انقلابی صادر می‌شود.

سیدعباس صالحی ۲۵ آذر در احکام جداگانه‌ای مریم جلالی، افشین علا، محمدکاظم کاظمی، قربان ولیئی، جعفر ابراهیمی (شاهد)، محمود اکرامی‌فر، زکریا اخلاقی، احمد نادمی و حمیدرضا شکارسری را به عنوان اعضای هیات علمی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرده بود.

بر اساس این گزارش، افشین علاء، روز شنبه با انتشار متنی در کانال شخصی‌اش از عضویت در هیأت علمی جشنواره شعر فجر کناره‌گیری کرده بود. او نوشت: با سپاس از مسئولان محترم برگزاری جشنواره شعر فجر که از سر لطف، نام بنده را در فهرست هیأت علمی این جشنواره درج کرده‌اند، لازم است به اطلاع برسانم که متاسفانه به دلیل دوری از تهران و مشغله‌های شخصی، افتخار همراهی با اعضای ارجمند این هیأت را ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول