اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برنامه آماده‌سازی برای تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های داخل سالن 2021 وجود ندارد

با اینکه تغییری در زمان برگزاری ششمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی 2021 در تایلند به وجود نیامده است، هنوز هیچ برنامه آماده سازی برای اکثر تیم‌‌های که قرار است در این بازی ها شرکت کنند وجود ندارد.

برنامه آماده‌سازی برای تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های داخل سالن 2021 وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در حالی که قرار است ششمین دوره بازی‌های 2021 داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در روزهای  21 تا 30 می 2021 (31 اردیبهشت تا 9 خرداد 1400) در 28 رشته ورزشی به میزبانی بانکوک و پاتایا برگزار شود ولی هیچ برنامه‌ آماده‌سازی برای تیم‌های نظیر ‌پنجاک‌سیلات، کوراش، موی‌تای و... وجود ندارد. با اینکه کمتر از شش ماه به این بازی‌های پر مدال باقی مانده هنوز برخی از این رشته‌ها مجوز برگزاری اردو را از ستاد مبارزه با کرونا را هم دریافت نکرده‌اند.

از جهاتی دیگر هم این عدم برنامه‌ریزی برای آغاز اردوهای تیم‌های ملی مختلف کشورمان برای شرکت در بازی های داخل سالن، ورزشکاران را نگران کرده است که اردوها خیلی دیرتر از سایر کشورها برگزار خواهد شد و زمان کمی برای آماده‌سازی خواهند داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان ورزش کشور تایلند هم برای میزبانی از بازی‌های داخل سالن آمادگی و تمایل زیادی دارند تا بازی‌های داخل سالن آسیا را در موعد مقرر و قبل از بازی‌های تابستانی المپیک توکیو برگزار کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول