اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عبداللهی: جوانترها در لیگ تکواندو امسال خواهند درخشید

مربی تیم ملی تکواندو گفت: چهره‌های جدیدی در مسابقات لیگ تکواندو امسال حضور دارند و شایستگی خودشان را به اثبات خواهند رساند.

عبداللهی: جوانترها در لیگ تکواندو امسال خواهند درخشید

وحید عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری امسال لیگ تکواندو، اظهار داشت: با توجه به همگیری بیماری کرونا در کشورمان معقول‌ترین روش به منظور برگزاری مسابقات لیگ، انجام مسابقات به صورت متمرکز بود تا بازیکنان درگیر این بیماری نشوند. فدراسیون تکواندو در مورد برگزاری لیگ کارشناسی کرده و تصمیم گرفته تا مسابقات را برگزار کند. با اینکه امسال رقابت تنگاتنگ، هیجان و انگیزه مسابقات سالهای گذشته را نخواهد داشت ولی جذابیت‌های در مسابقات برای کسب مقام به وجود می‌آید و این گونه تنور لیگ روشن خواهد ماند.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه رقابتهای ورزشی و حتی تکواندو قابل پیش بینی نیست و اتفاقاتی در پیکارها رخ می‌دهد که باعث جذابیت رویداد ورزشی می‌شود. امیدوارم هر  تیمی که بیشتر زحمت کشیده و مستحق‌تر است به نتیجه دلخواهش برسد.

مدیر فنی تیم تکواندوی نوجوانان فتح صدر البرز در مورد میدان دادن به تکواندوکاران جوانتر در لیگ هم عنوان کرد: یک سری از تیم‌ها، نفرات نوجوانان و جوانان تیم خود را در مسابقات لیگ استفاده می‌کنند. با اینکه سالهای قبل رقابتهای لیگ تکواندو هفته‌های بیشتری داشت و نفرات بیشتر شایستگی خود را برای رسیدن به تیم ملی نشان می‌دادند. ولی با وجود دو مرحله‌ای بودن مسابقات لیگ تکواندو، قطعا چهره‌های جدیدی در این لیگ شرکت خواهند کرد که برای اولین بار در مسابقات لیگ بزرگسالان حضور پیدا می‌کنند. به طور حتم این جوانان جویای نام در رقابتهای امسال هم خودی نشان می‌دهند و در لیگ خواهند درخشید.

عبداللهی خاطرنشان کرد: یکسال و نیم با اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو کار می‌کنم و کاملا خصوصیات مربیان تیم ملی را می‌شناسم. فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی به دنبال بازیکنانی است که مهارت و شایستگی خودشان را در لیگ نشان بدهند تا آنها را به تیم ملی دعوت کند. قطعا از مسابقات لیگ امسال هم تکواندوکارانی جدید به بدنه تیم ملی اضافه خواهند شد. چون همیشه این روند ادامه دارد که یک سری از بهترین‌ها به اردو می‌آیند و جایگزین نفرات دیگر می‌‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول