اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سیر نزولی آمار کرونا نتیجه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان است/ ۹ دی، نماد استقلال و روز بصیرت

امام جمعه پل‌دختربا تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: سیر نزولی شیوع کرونا نتیجه تلاش شبانه روزی کادر درمان است که به پاس این همه فداکاری همه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس در شهرستان هستیم.

سیر نزولی آمار کرونا نتیجه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان است/ ۹ دی، نماد استقلال و روز بصیرت

 به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و حماسه ۹ دی شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام راحل و حمایت ، تلاش و مجاهدت های ملت ایران شکل گرفت و امروز با سکان‌داری مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ولایت‌مدار و شهید پرور به قله‌های عزت و افتخار رسیده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امامین انقلاب، بصیرت و استقامت ملت جرقه‌های امید و در دل تمام مظلومان و ستم‌دیدگان جهان شعله ور کرد و استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب بیش از چهار دهه آن را خطری برای منافع خود می‌دانند تاب و تحمل  اقتدار نظام ما را ندارند.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: کارگروه‌های تخصصی برگزاری برنامه‌های دهه فجر و 9 دی را منطبق با شرایط شیوع ویروس کرونا با هماهنگی،  ساماندهی کنند.

وی، به سالروز دهه بصیرت اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد استقلال، عزت و روز بصیرت ملت ایران و اثبات استقامت خود به دنیا در برابر ظلم و زور و پیمان مجدد با ولایت و رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

موسوی با گرامی‌داشت سال‌روز شهادت شهید سلیمانی ، یادآورشد: امسال دهه بصیرت باسالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، هدف قراردادن پایگاه عین‌الاسد توسط موشک‌های نقطه‌زن ایران و چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری‌زاده مقارن شده است.

وی، به برگزاری رزمایش هم‌دلی اشاره کرد و افزود:  توزیع بسته‌های معیشتی در این رزمایش در شهرستان در شب یلدا به محرومان امید تزریق می‌‌کند.

امام جمعه پل‌دختربا تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: سیر نزولی شیوع کرونا نتیجه تلاش شبانه روزی کادر درمان است که به پاس این همه فداکاری همه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس در شهرستان هستیم.

موسوی، از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و در امان ماندن از ویروس کرونا سنت زیبای شب یلدا و دید و بازدیدها را به صورت مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول