اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کاشانی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود/ ثابت کرده ایم می‌توانیم کارهای سخت انجام دهیم

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: ایرانی‌ها ثابت کردند در شرایط سخت و پرفشار کارهایی انجام می‌دهند که از تصور خیلی‌ها خارج است.

کاشانی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود/ ثابت کرده ایم می‌توانیم کارهای سخت انجام دهیم

حبیب کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره دیدار پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره  جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از همه هموطنان عزیزم فارغ از تعصب‌شان به رنگ قرمز، آبی، زرد، می‌خواهم برای موفقیت پرسپولیس ایران دعا کنند تا ان‌شاءالله این تیم بتوانند شادی و خوشحالی را به تمام خانواده‌های ایرانی تقدیم کند.

وی افزود: به هر حال دیدار فینال بازی سختی است، اولسان تیمی کاملا حرفه‌ای با زیرساخت‌های خیلی خوب است و امکانات مالی خوبی هم در اختیار دارد. پرسپولیس هم با تمام شرایط سخت خود توانست یک پای فینال باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس با قدرت دفاعی خیلی خوب خود تا اینجا عالی عمل کرده و امیدوارم بچه‌ها در آخرین مسابقه هم دستورهای تاکتیکی کادر فنی را به خوبی پیاده کنند و بتوانند از این صحنه هم موفق بیرون بیایند تا خوشحالی و جام برای مردم ایران به ارمغان بیاید.

کاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها ثابت کردند در شرایط سخت و پرفشار کارهایی انجام می‌دهند که از تصور خیلی‌ها خارج است. ماه آذر هم برای ایرانی‌ها همیشه خوش بوده و ما در همین ما موفق شدیم آن صعود تاریخی به جام جهانی را با شکست دادن استرالیا جشن بگیریم. امیدوارم خوش یمنی این ماه همچنان ادامه داشته باشد و پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول