اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ملی‌پوش سابق بسکتبال: برخی تیم‌های لیگ‌برتری از لیگ یکی‌ها هم ضعیف‌‌تر هستند

گارد راس تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: به نظر من برخی تیم‌های لیگ برتری اگر به لیگ دسته اول بروند، آنجا بازنده خواهند بود.

ملی‌پوش سابق بسکتبال: برخی تیم‌های لیگ‌برتری از لیگ یکی‌ها هم ضعیف‌‌تر هستند

آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: پس از مصدومیتی که داشتم در حال فیزیوتراپی هستم و دو هفته دیگر می‌توانم به تمرین و بازی باز گردم.

وی در خصوص عملکرد نفت در این فصل گفت: تیم یک دستی داریم و همه بچه‌ها در کنار هم برای موفقیت تلاش می‌کنند. بازیکنان یکدیگر را خیلی قبول دارند و دلیل اصلی موفقیت نفت در سال‌های اخیر همین بوده است.

* برخی تیم‌های لیگ برتری در دسته اول بازنده هستند

گارد راس نفت آبادان در خصوص اختلاف زیاد در برخی بازی‌ها و اینکه 16 تیم برای لیگ برتر خوب است یا خیر، تاکید کرد: من هم موافق نیستم اختلاف 4، 50 امتیازی در بازی‌ها باشد، چون در این شرایط انگیزه تیم‌های قوی در بازی‌ها پایین می‌آید و تماشاگر هم لذت نمی‌برد. به نظر من برخی تیم‌های لیگ برتری اگر به لیگ دسته اول بروند، آنجا بازنده خواهند بود.

* لیگ برتر ظرفیت بیش از 10، 12 تیم را ندارد/ پلی‌آف شرایط بهتر می‌شود

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر نامش مشخص است، عنوان کرد: نباید تیم‌هایی بیایند که پتانسیل آن را ندارند. فکر نمی‌کنم در حال حاضر لیگ برتر ظرفیت بیش از 10، 12 تیم را داشته باشد. اگر قرار است با 500، 600 میلیون بودجه در لیگ برتر باشند، بهتر است در دسته یک بازی کنند.

داودی گفت: تیم‌هایی مانند سیرجان و فولاد سپاهان را در لیگ دسته یک می‌شناسم که از برخی تیم‌های لیگ برتری قوی‌تر هستند. با این شرایط باید منتظر باشیم تا پلی‌آف رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول