اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشارکت سازشگران عرب در جشن عید «حنوکا» رژیم صهیونیستی در نیویورک

سفرای امارات، بحرین، سودان و مغرب در مراسم جشن عید حنوکا که سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برگزار کرده بود، شرکت کردند.

مشارکت سازشگران عرب در جشن عید «حنوکا» رژیم صهیونیستی در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا و سازمان ملل در نامه‌ای که در مطبوعات متعلق به سازمان ملل در نیویورک منتشر کرد گفت که سفرای مغرب، امارات، بحرین و سودان هم در مراسم مجازی جشن عید یهودی حنوکا در نیویورک حضور داشتند.

اردان گفت که «یهودا سارنا» از شورای یهودی در کشور امارات، مدیریت جشن عید حنوکا در دفتر رژیم صهیونیستی نیویورک را برعهده گرفت.

به گفته سفیر رژیم صهیونیستی، «عمر هلال» سفیر مغرب که مشارکت حضوری در این مراسم داشت، آخرین شمع از شمعدان نماد عید حنوکا را در ضمن قرائت نعمات یهودیان روشن کرد.

«لانا نسیبه» سفیر امارات در واشنگتن هم در این مراسم گفت: «ما می‌بینیم که کشورهایی دیگر راه امارات را پیش گرفتند و ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این توافقات دوره جدیدی از یک چشم‌انداز مشترک صلح و رفاه را برای منطقه ما باز کند. حنوکا یادآور معجزات است.»

نسیبه گفت: «با یکدیگر شمع‌های امید و صلح را برای مردم در دنیا روشن می‌کنیم.»

«جمال الرویعی» سفیر بحرین هم گفت: «توافق صلح میان ما به ما فرصت تقویت ثبات و شکوفایی و صلح در منطقه ما را می‌دهد.»

رژیم‌های بحرین، امارات، سودان و مغرب طی چند ماه گذشته، بی اعتنا به دیدگاه ملت‌هایشان در مخالفت با سازش با دشمن صهیونیستی از عادی سازی روابط خود با این رژیم خبر دادند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول