اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمایت آشکار مقام سابق اماراتی از «تروریسم» علیه «سران مقاومت» و سکوت ابوظبی

یک مقام سابق اماراتی که بشدت علیه جبهه مقاومت موضع‌گیری می‌کند، در سایه سکوت و حمایت ابوظبی، در تازه‌ترین موضع از «تروریسم» مقابل جبهه مقاومت حمایت کرد.

حمایت آشکار مقام سابق اماراتی از «تروریسم» علیه «سران مقاومت» و سکوت ابوظبی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ضاحی خلفان» مقام سابق پلیس دبی که از فعالان سرشناس اماراتی در توییتر است و گاهی مواضع غیررسمی کشورش را بیان می‌کند، در تازه‌ترین موضع‌گیری، از تروریسم علیه جبهه مقاومت اسلامی منطقه آشکارا حمایت کرد. 

خلفان که همیشه علیه ایران و جبهه مقاومت مواضع تند و متعددی اتخاذ می‌کند، در تازه‌ترین توییت خود، تلویحا خواستار ترور دبیر کل حزب‌الله لبنان شد. 

این موضع تند خلفان هنوز با مخالفت مقامات رسمی امارات روبه‌رو نشده و به نظر می‌رسد چنین مواضع تندی، از حمایت ابوظبی نیز که بتازگی روابط خود با رژیم صهیونیستی را آشکار و علنی کرده، برخوردار است. 

خلفان در توییتش نوشت: «از پیگیری خبرهای بین‌المللی اینطور برمی‌آید که بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایران، هدف بعد، [سید] حسن نصرالله است...».


توییت خلفان

 

آشکار شدن حمایت مقام اماراتی از موضوعی مانند ترور سران مقاومت، حمایت آشکار از جبهه تروریسم علیه جبهه مقاومتی است که با تروریسم رژیم صهیونیستی و آمریکایی در منطقه مبارزه می‌کند.

امارات به تبعیت از عربستان سعودی و با همراهی بحرین و مصر از سال ۲۰۱۷ با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم در منطقه، روابط خود با دوحه را قطع و این کشور را با بستن مرزهای زمینی، دریایی و هوایی، به نوعی محاصره کرده‌اند اما اکنون مقام سابق این کشور در سایه سکوت ابوظبی، آشکارا از تروریسم علیه جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

خلفان پیشتر نیز با تمجید از رژیم صهیونیستی آن را «کشوری عظیم» خوانده و ادعا کرده بود که حضور جعلی و نامشروع این رژیم «حضوری طبیعی» در منطقه است؛ این ادعا را برخی کاربران پاسخ دادند و نوشتند، حضور او عظیم نیست، تو کوتوله هستی. 


تمجید خلفان از دشمن اسرائیلی و پاسخ یک کاربر

 

انتهای پیام/ص 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول