اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توضیح بنزما به خاطر پاس با کمرش؛ برای گلزنی تیمم چنین کاری انجام دادم+فیلم

کریم بنزما در بازی مقابل بیلبائو، ضمن اینکه 2 گل به ثمر رساند، با پاس پشت خود توانست سوژه رسانه‌ها شود.

توضیح بنزما به خاطر پاس با کمرش؛ برای گلزنی تیمم چنین کاری انجام دادم+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل برای تیمش به ثبت رساند.

او که مورد تمجید روزنامه‌های مادرید قرار گرفت، از سوی زیدان نیز بهترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه خوانده شد. بنزما در این بازی یک پاس با کمر خود داد که بسیار نیز مورد تمجید قرار گرفت.

ستاره زیدان پس از این برد در خصوص پاس تکنیکی خود و عمکلرد تیم مقابل بیلبائو گفت: این فوتبال است و بعضی اوقات هم من اینگونه بازی می‌کنم. اگر ببینم می‌توانم بدین شکل پاس بدهم، این کار را انجام می‌دهم زیرا معمولا چنین نمایش‌ها به گل ختم می‌شود.

 

وی ادامه داد: بازی سختی مقابل بیلبائو داشتیم زیرا تیم بسیار خوبی هستند. همانطور که پس از لیگ قهرمانان اروپا گفتم، ما در حال تلاش هستیم و در مسیر درستی قرار گرفته ایم.

ستاره رئال مادرید اظهار داشت: ما همگی با هم در حال تلاش و تمرین هستیم تا رئال به پیروزی برسد. باید متوجه باشیم که رئال بدون اینکه کم گل بخورد، نمی‌تواند به پیروزی رسد. ما نیاز داریم بازی به بازی پیش برویم زیرا تمام مسابقات برای ما به مانند یک فینال است و باید 3 امتیاز کسب شود. ما باید تلاش کنیم و صبور باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول