از سرگیری لیگ بدمینتون بعد از 2 ماه و نیم تعطیلی
لیگ برتر بدمینتون پس از 2 ماه و نیم تعطیلی قرار است از فردا پنجشنبه از سر گرفته شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون 10 مهرماه برگزار شده بود، قرار است پس از 75 روز تعطیلی، هفته پنجم برگزار شود. تعطیلی لیگ به خاطر شرایط کرونا بوده و حالا فدراسیون تصمیم گرفته است رقابتها از فردا دوباره از سر گرفته شود. برنامه هفته پنجم به شرح زیر است: شهرداری شهربابک - دانشگاه یزد صنایع اردکان - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ذوب روی صبا صنعت زنجان - رعد پدافند هوایی قم به گزارش فارس، رعد پدافند هوایی قم در حال حاضر صدرنشین است. انتهای پیام/
11:18 - 26 آذر 1399