اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سیوهای کورتوا و گل‌های بنزما ؛ چگونه رئال بیلبائو را برد؟

رئال مادرید با درخشش بنزما و کورتوا در شبی که به گفته خود زیدان تیم نمایش خوبی نداشت به پیروزی رسید.

سیوهای کورتوا و گل‌های بنزما ؛ چگونه رئال بیلبائو را برد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا، رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به برتری 3 بر یک رسید.

زیدان پس از این برد، زبان به تمجید «کریم بنزما» باز کرد و او را بهترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه خواند. ستاره مادرید در جدال مقابل بیلبائو 2 گل به ثمر رساند و نقشی اساسی در چهارمین برد متوالی زیدان ایفا کرد. این درخشش باعث شد تا جلد روزنامه‌های مادریدی با عکس بنزما بسته شود. (در اینجا بخوانید)

البته نباید از سیوهای فوق‌العاده کورتوا در این جدال بگذریم. سیو دقایق پایانی گلر بلژیکی باعث شد تا زمینه‌ساز گل بنزما شود. او تک‌به‌تک زیبایی از «میکل وسگا» در دقیقه 2+90 گرفت و هم باعث عدم تساوی تیمش شد و هم زمینه‌ گل سوم رئال را فراهم کرد.

مارکا در تمجید بنزما نوشت که او هیچ وقت نمی‌تواند کفش طلای اروپا را بدست آورد ولی چیزی دارد که مستحق جایزه گرفتن است. حرکت پاس با کمر او در وسط میدان سوژه رسانه‌ها شد و همه از دید و تکنیک بالای ستاره زیدان صحبت کردند.

اخراج رائول گارسیا در دقیقه 13 البته در برد رئال بی‌تاثیر نبود. این بازیکن اسپانیایی هم بازیکن خشنی محسوب می‌شود با خطا روی مودریچ و کروس، 2 کارت زرد گرفت تا بیش از 75 دقیقه تیمش را 10 نفره کند.

یکی از مشکلات عجیب تیم رئال، کیفیت پایین وینیسیوس در خط حملات است. این بازیکن اصلاً نتوانسته از عدم حضور ازارد برای اثبات کردن خودش استفاده کند. گرچه ستاره برزیلی تلاش می‌کند و در دفاع کمک زیادی را به ثبت می‌رساند ولی در خط حمله کاملاً بی‌اثر و خنثی است.

یکی از بازیکنان خوب شب گذشته رئال مادرید، دنی کارواخال بود که توانسته پس از مصدومیت دوباره به همان بازیکن همیشگی زیدان بدل شود. ارتباط خوب او با لوکاس واسکز خط راست تیم زیدان را واقعا زهردار کرده است. ما در بازی رئال مقابل مونشن گلادباخ مشاهده کردیم که 2 گل رئال از سمت راست و با پاس‌های واسکز  و رودریگو به ثبت رسید.

طبق آمار دهی مارکا که توسط کاربران هم مشخص می‌شود، مودریچ،‌ بنزما و کورتوا به بهترین بازیکنان رئال مقابل بیلبائو لقب گرفتند. وینیسوس از سوی مارکا بدترین بازیکن مسابقه شناخته شد و دوباره ایسکو و آسنسیو نتوانستند تعویضی‌های خوبی برای زیدان لقب گیرند.

رئال مادرید اکنون با 2 بازی بیشتر نسبت به شاگردان سیمئونه با اتلتیکو و سوسیداد در صدرجدول هم امتیاز شده‌اند. زیدان بحران‌های گذشته را کاملاً پشت سر گذاشته و می‌خواهد برای قهرمانی لالیگا مبارزه کند. یکشنبه آینده رئال مادرید میهمان ایبار خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول