اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تذکرات نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به صداوسیمای استانی / از تخصص مجریان تا تنوع برنامه

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی طی دیدار با مدیران صداوسیمای استانی موضوعاتی همچون لزوم ارتقا وضعیت تخصص مجریان برنامه‌ها، تنوع‌بخشی به تولیدات، تولید آثار فاخر از خراسان شمالی و استقلال در عملکرد مجموعه را تذکر و خاطرنشان کردند.

تذکرات نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به صداوسیمای استانی / از تخصص مجریان تا تنوع برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای استان، با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ملی در نظام اسلامی، اظهار کرد: امام راحل صداوسیما را دانشگاهی برای همه افراد جامعه می‌دانستند که باید اقشار مختلف را تغذیه فکری و فرهنگی کند.

وی با تأکید بر افزایش تنوع در برنامه‌های صداوسیما، تصریح کرد: رسانه ملی باید برای همه مخاطبین و اقشار مختلف، محتوای مفید و مؤثر تولید و ارائه کند و همه اقشار به‌عنوان مخاطب مدنظر دست‌اندرکاران این رسانه باشند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مسئولیت و تکلیف صداوسیما حساس و سنگین است، افزود: مجموعه صداوسیما باید دارای کارشناسان مختلف و متخصص در موضوعات گوناگون باشد و مجریان برنامه‌ها نیز توانمندی و تخصص لازم را داشته باشند تا بتوانند در حضور کارشناسان مسیر گفت‌وگو را هدایت کند.

وی با تأکید بر لزوم استقلال و آزادی عمل صداوسیما در چارچوب قانون، افزود: عدم استقلال عملکردی در صداوسیما باعث می‌شود عیب و نقص مسئولان و دستگاه‌های مختلف گفته نشود، در حالی که در این مجموعه باید برای بیان عیوب مدیریت‌ها استقلال داشت تا علاوه بر اطلاع‌رسانی در مورد موفقیت‌ها و نقاط قوت، راحت‌تر نقاط ضعف و نواقص دستگاه‌های مختلف اعلام و برای رفع آن‌ها پیگیری لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان خواسته‌های مردم در رسانه‌ها را لازم و مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان باید به‌واسطه فعالیت رسانه‌ها احساس رصد همیشگی در حوزه وظایف خود داشته باشند تا در امور مرتبط با مسئولیت خود پویایی، کیفیت و حرکت ایجاد کرده و از تنبلی و غفلت دوری کنند.

وی با بیان اینکه طرح مشکلات مردم در رسانه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که به خدمات و برکات نظام خدشه‌ای وارد نشود، افزود: هنر رسانه‌ها و صداوسیما در نمایش کاستی‌ها و نواقص احتمالی دستگاه‌ها و مسئولان، در کنار خوبی‌ها و موفقیت‌های نظام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ساخت و تولید یک اثر فاخر و شاخص را بالاتر از نمایش ده‌ها کار معمولی دانست و گفت: تولید یک اثر فاخر هزینه، فکر و مطالعه فراوانی نیاز دارد تا بتوان با آثاری زیبا، استان خراسان شمالی و ظرفیت‌های آن را به کشور معرفی کرد.

وی در انتها خطاب به مدیرکل صداوسیمای استان گفت: باید برای این مجموعه کادرسازی صورت گیرد تا در رده‌های مختلف مسئولیتی آن، بتوان از نیروهای درون استان استفاده کرد و استعدادهای خراسان شمالی با رشد و برنامه‌ریزی به رده‌های بالاتر در این سازمان دست یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول