اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بیت سعید به بازی با آلومینیوم رسید/ تست کرونای اعضای نفت آبادان منفی شد

بازیکن صنعت نفت آبادان به دیدار هفته هفتم این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر رسید.

بیت سعید به بازی با آلومینیوم رسید/ تست کرونای اعضای نفت آبادان منفی شد

سید رسول موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم نفرات مصدوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: حسن بیت سعید پس از آسیب دیدگی جزئی که در دیدار با استقلال برایش ایجاد شد نتوانست مقابل گل گهر بازی کند اما این مصدومیت برطرف شده و به بازی ما با آلومینیوم می‌رسد. بیت سعید در تمرینات روزهای اخیر حضور فعالی داشته و اگر کادرفنی صلاح بداند از وی در این مسابقه استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: البته حکیم نصاری که دیگری بازیکن مصدوم ما است همچنان کارهای فیزیوتراپی و استقامتی را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم تا 4-3 بازی دیگر به تیم نفت اضافه شود. 

مدیر اجرایی و رسانه تیم نفت آبادان درباره زمان سفر به اراک توضیح داد: ساعت 10 فردا با پرواز به تهران می‌آییم و از آنجا با دو دستگاه اتوبوس به اراک می‌رویم تا پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شود. 

موسوی درباره احتمال حضور سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است این نشست از ساعت 19:30 فردا برگزار شود و با توجه به زمان بندی مناسب برای سفر تیم صنعت نفت به اراک، پورموسوی مشکلی برای حضور در این نشست نخواهد داشت.

وی درباره تست کرونای اعضای تیم نفت گفت: 48 ساعت قبل از هر بازی خود تست کرونا می‌دهیم که برای این بازی هم تست گرفته شده و خوشبختانه جواب تست تمام بازیکنان و کادرفنی منفی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول