اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آخرین تقابل بارسلونا و پاریس| عجیب‌ترین بازگشت لیگ قهرمانان اروپا+فیلم و تصاویر

بارسلونا و پاری سن ژرمن در حالی این فصل در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که عجیب‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی را 4 سال پیش به ثبت رساندند.

آخرین تقابل بارسلونا و پاریس| عجیب‌ترین بازگشت لیگ قهرمانان اروپا+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، دقایقی پیش قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021 برگزار شد و بارسلونا رقیبش را شناخت. بارسلونا قرار است به همراه مسی در تقابل با نیمار و ام‌باپه قرار گیرد.

تیم آبی‌اناری‌ها که فصل گذشته در یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه تحقیرآمیز 8 بر 2 شکست خوردند و حذف شدند، این فصل می‌خواهند از اعتبار خود دفاع کنند. البته تیم کنونی کومان نیز چندان تعریفی ندارد و باید دید تا 2 ماه آینده که قرار است با پاری‌سن‌ژرمن مواجه شوند چه اتفاقی خواهد افتاد.

آخرین تقابل بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به یکی از عجیب‌ترین بازی‌های تاریخ حذفی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت. جایی که بارسلونا با برتری 6 بر یک در لحظات پایانی، زیباترین بازگشت تاریخ فوتبال را رقم زد.

در 8 مارس 2017 (18 اسفند 95) بارسلونا در حالی که در پاریس مقابل سن ژرمن شکست سنگین 4 بر صفر را تجربه کرده بود در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شد. ورزشگاه نیوکمپ 96,290 طرفدار در خود می‌دید و این جدال به طرز عجیبی با برتری 6 بر یک بارسا به پایان رسید. 

ستاره آن شب نیمار بود که توانست 2 گل بزند و زمینه ساز 3 گل بارسلونا باشد. اگر مصدومیت او در شب گذشته مقابل لیون بسیار جدی نباشد، می‌تواند این بار با پیراهن پاریس مقابل تیم سابق خود و مسی مبارزه کند. 

گل ششم را سرخیو روبرتو در دقیقه 95 به ثبت رسانید و تصاویر عجیبی را در شب بازگشت باشکوه بارسلونا رقم زد. عکس‌های زیر را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول